اخبار داغ

خصوصی سازی به قلم حجت الاسلام دکتر رحیم حبیب الاهی

بسمه تعالیخصوصی سازی مثل این میماند که پدر خانواده حقوق خود را بین همسر و فرزندان تقسیم کند و آنها هر ماه حقوق پدر را دریافت کنند .پدر با دست خالی باید معیشت خانواده را تامین کند و اداره نمای، که این از محالات است و با عقل سلیم جور در نمی آید .پس آن […]

اشتراک گذاری
07 دی 1400
107 بازدید
کد مطلب : 140319

بسمه تعالی
خصوصی سازی مثل این میماند که پدر خانواده حقوق خود را بین همسر و فرزندان تقسیم کند و آنها هر ماه حقوق پدر را دریافت کنند .پدر با دست خالی باید معیشت خانواده را تامین کند و اداره نمای، که این از محالات است و با عقل سلیم جور در نمی آید .پس آن وقت پدر خانواده باید از همسر و فرزندان یا از دیگران قرض بگیرد و برای خوده آنها هزینه کند و مخارج زندگی را تامین نماید.
خصوصی سازی کاری است که مجلس و دولت با خود کرده اند و سرمایه کشور را به عده ای واگذار نموده بر خلاف آنچه اصل ۴۴ قانون اساسی گفته است. حالا به انحا و اشکال مختلف میخواهند بودجه کشور را تامین و کشور را اداره کنند و این نمیشود و مشکلات فراوانی بدنبال دارد. تورم، بیکاری، سقوط ارزش پول ملی، گرانی دلار و ارز، طلا و سکه نتیجه اینها اول سوئ مدیریت و دوم خصوصی سازی است. هنوز هم رئیس مجلس و نمایندگان و بسیاری از مسولین از خصوصی سازی حمایت می کنند و این بزرگترین اشتباه آقایان هست. نتیجه بسیار مخرب آن در دراز مدت مشخص خواهد شد گر چه همین الان هم مشخص هست ولی آقایان چرا همچنان اسرار بر خصوصی سازی دارند دارند، خدا میداند. خصوصی سازی یکی از عوامل مهم رشد سرمایه داری در کشور است .
بنده حاضرم با مجلس و دولت و همه ی مدعیان خصوصی سازی مناظره کنم و برای آنها و ملت ایران ثابت کنم که خصوصی سازی خلاف مصلحت نظام جمهوری اسلامی ،دولت و ملت است و مضر و مخل دولت و ملت است و باید متوقف شود.


والسلام دکتر شیخ رحیم حبیب الهی فعال سیاسی و اجتماعی

کد خبر: ۱۴۰۰۷۱۰۱۰۰۷۰۰۳۳

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *