اخبار داغ

هشدار دادستانی اهواز به مدیران کم کار

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از حبیب خبر، عیسی پورسلیمی در کارگروه رسیدگی به مشکلات منطقه ملاشیه (گلدشت، کوی سادات و کوی گلبهار) با بیان اینکه اولویت دستگاه قضایی در این منطقه محروم پیگیری اقدامات ضروری است افزود: برای حل مشکلات منطقه ملاشیه اهواز با اولویت بندی و زمان بندی باید […]

اشتراک گذاری
06 دی 1400
127 بازدید
کد مطلب : 140293

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از حبیب خبر، عیسی پورسلیمی در کارگروه رسیدگی به مشکلات منطقه ملاشیه (گلدشت، کوی سادات و کوی گلبهار) با بیان اینکه اولویت دستگاه قضایی در این منطقه محروم پیگیری اقدامات ضروری است افزود: برای حل مشکلات منطقه ملاشیه اهواز با اولویت بندی و زمان بندی باید به گونه ای برنامه ریزی شود تا قبل از آغاز سال جدید شاهد تغییر محسوسی در این منطقه باشیم.

وی ادامه داد: منطقه ملاشیه جمعیت جوان و مستعدی دارد لذا از شهرداری و اداره ورزش و جوانان اهواز انتظار داریم با همکاری یکدیگر، مجموعه های فرهنگی و ورزشی نیمه تمام این منطقه را تکمیل و به بهره برداری برسانند و در صورت نیاز مجموعه های جدیدی نیز در این منطقه احداث کنند.

پورسلیمی ابراز امیدواری کرد با همکاری سایر شرکت های بزرگ استان خوزستان به ویژه شرکت هایی که در مجاورت این منطقه قرار دارند، مشکلات منطقه ملاشیه اهواز به درستی مرتفع شود.

معاون دادستان اهواز در امور پیشگیری از وقوع جرم نیز در این نشست از پیگیری صورت گرفته برای تکمیل کمربند سبز اهواز خبر داد و گفت: امیدواریم با تکمیل کمربند سبز اهواز از بار ترافیکی منطقه کاسته شود.

حسن مرادی همچنین نسبت به پدیده حاشیه نشینی در اطراف کمربند سبز اهواز هشدار داد و گفت:زمین های خالی اطراف کمربندی اهواز می‌تواند زمینه‌ساز حاشیه‌نشینی شود.

وی افزود: رشد حاشیه نشینی در اهواز بیشتر به ضعف مدیران برمی گردد که با کوتاهی و یا وسواس کاری نتوانستند جلوی رشد این مناطق را بگیرند.

مرادی تصریح کرد: نظارت بر پیمانکاران به ویژه در شهرداری های استان خوزستان ضعیف است و چون نظارت دقیقی بر اجرای پروژه های عمرانی نمی‌شود طرح ها نیمه کاره رها می‌شوند و این در حالی است که مشابه همین پروژه ها در سایر استان ها با اعتبار مساوی به موقع تکمیل شده و به بهره برداری می رسد.

تامین روشنایی ، آسفالت معابر، ساخت پارک محلی، احیای پایگاه بهداشت منطقه، افزایش گشت بازرسی، ساماندهی انبارهای نگهداری و خرید ضایعات و تعیین تکلیف نخاله های ساختمانی و زباله های شهری در منطقه ملاشیه اهواز از اولویت های مطرح شده در این نشست بود که در کارگروه رسیدگی به مشکلات این منطقه به تصویب رسید.

ملاشیه منطقه ای محروم در جنوب غربی اهواز و در حاشیه جاده اهواز – خرمشهر است. ملاشیه از مناطق پرجمعیت اهواز است.


کد خبر: ۱۴۰۰۶۷۴۱۰۰۶۰۰۶۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *