اخبار داغ

کلاهبرداری سه میلیارد ریالی با ترفند ” قرعه‌کشی در عتبات عالیات”

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از خبرگزاری پلیس فتا؛سرهنگ ابراهیم پرسا رئیس پلیس فتا استان گلستان در تشریح این خبر گفت: پس از وصول مرجوعه قضایی مبنی بر سرقت ۱۷۰میلیون ریال از حساب یکی از شهروندان ، موضوع در دستور کار پلیس فتا استان قرار گرفت. وی افزود: با تحقیقات و بررسی‌های […]

اشتراک گذاری
05 دی 1400
153 بازدید
کد مطلب : 140204

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از خبرگزاری پلیس فتا؛
سرهنگ ابراهیم پرسا رئیس پلیس فتا استان گلستان در تشریح این خبر گفت: پس از وصول مرجوعه قضایی مبنی بر سرقت ۱۷۰میلیون ریال از حساب یکی از شهروندان ، موضوع در دستور کار پلیس فتا استان قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات و بررسی‌های اولیه مشخص شد که فرد کلاهبرداری با به‌کارگیری شگرد متقلبانه برقراری تماس تلفنی و اعلام برنده‌شده در قرعه‌کشی عتبات عالیات، از حساب شهروندان، کلاه‌برداری می‌کرد.

این مقام انتظامی گفت: در این پرونده، متهم پس از کشاندن سوژه خود به‌پای خودپرداز، نهـایتـاً بـا اخـذ رمـز اینترنتی و همراه بانک وی، اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی شهروند نمود.

سرهنگ پرسا اظهار کرد: با تکمیل تحقیقات فنی و اطلاعاتی، مشخص گردید متهم با همین روش، مبلغ سه میلیارد ریال دیگر نیز از شهروند دیگری کلاهبرداری نموده  که پس از سرقت این مبالغ، اقدام به خرید طلا و … می‌کرده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه پس از انجام تحقیقات، متهم مذکور به جهت تعـیین تکلـیف قضایی روانـه دادسـرا شد و از آن طریق ، طـی قـرار قضـایـی روانـه نـدامتـگاه گردید ، بیان داشت : متهم به مواد مخدر اعتیاد دارد و بخشی از مبالغ سرقتی را در همین زمینه استفاده می‌نمود و به هنگام شناسایی و دستگیری نیز کارتون خواب بود.

رئیس پلیس فتا استان گلستان به شهروندان توصیه کرد:مراقب دام کلاه‌بردارانی که با چرب‌زبانی به آن‌ها وعده‌هایی همچون برنده شدن در قرعه‌کشی را می‌دهند، نخورند و دراین‌ارتباط به پیام‌ها و تماس افراد ناشناس، اعتنا نکنند.

کدخبر:۱۴۰۰۷۰۲۱۰۰۵۰۰۲۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *