اخبار داغ

سرانه های کوی مهدیس و طرح‌های تفصیلی تفکیکی در اختیار شهرداری قرار می گیرد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از هوژخبر، هجدهمین جلسه کمیسیون عمران ، شهرسازی و معماری شورای شهر اهواز روز یکشنبه ۵ دیماه ۱۴۰۰ به ریاست حمید دغاغله و با حضور اعضای کمیسیون غلامرضا شانه سازان ، احمد سراج ،سیاوش محمودی،احمد سراج برگزار شد. در این کمیسیون آذربایجانی معاون مالی و اقتصادی […]

اشتراک گذاری
05 دی 1400
76 بازدید
کد مطلب : 140238

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از هوژخبر، هجدهمین جلسه کمیسیون عمران ، شهرسازی و معماری شورای شهر اهواز روز یکشنبه ۵ دیماه ۱۴۰۰ به ریاست حمید دغاغله و با حضور اعضای کمیسیون غلامرضا شانه سازان ، احمد سراج ،سیاوش محمودی،احمد سراج برگزار شد.

در این کمیسیون آذربایجانی معاون مالی و اقتصادی ،مرغایی معاون شهرسازی و معماری،عطار مدیرکل اداره املاک و مستغلات،قنوات مدیر شهرداری منطقه هشت به عنوان مدعوین حضور داشتند .

حمید دغاغله در زمینه طرح تفصیلی کوی مهدیس عنوان کرد: آن دسته از طرح های تفصیلی تفکیکی منطقه مهدیس که تاکنون در اختیار شهرداری به طور رسمی قرار نداشته و مورد استفاده نبودند باید به شهرداری بازگردانده شوند.

دغاغله ادامه داد: با رایزنی هایی در خصوص این موضوع قول مساعد از رئیس سازمان مسکن و شهرسازی گرفته شد و مقرر شد ظرف مدت کوتاهی این مسئله محقق شود.

رئیس کمیسیون عمران شهرسازی و معماری در پایان یادآور شد: شهرداری نیز موظف است ساخت و ساز در این زمینه را بر مبنای طرح تفصیلی تفکیکی بنا نموده و همه جوانب را در زمینه ساخت و ساز مدنظر قرار دهد.

این کمیسیون با دستور کار بررسی نقشه آماده سازی و تفکیکی به همراه سرانه های موجود در کوی مهدیس برگزار شد.


کد خبر: ۱۴۰۰۶۷۴۱۰۰۵۰۰۵۲

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *