اخبار داغ

رئیس جدید پژوهش و فناوری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب معرفی شد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، طی مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب محمد گلستان باغ به عنوان رئیس جدید اداره پژوهش و فناوری این شرکت معرفی شد. در این جلسه که روز شنبه (۴ دی ماه ۱۴۰۰) برگزار شد، مهندس علیرضا دانشی […]

اشتراک گذاری
05 دی 1400
250 بازدید
کد مطلب : 140213

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، طی مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب محمد گلستان باغ به عنوان رئیس جدید اداره پژوهش و فناوری این شرکت معرفی شد.

در این جلسه که روز شنبه (۴ دی ماه ۱۴۰۰) برگزار شد، مهندس علیرضا دانشی ضمن قدردانی از زحمات دکتر شاهین کُرد در مدت تصدی این سمت گفت: تلاش­های خوبی برای انجام فعالیت­های پژوهشی انجام شده اما ضرورت دارد همت مضاعفی داشته باشیم تا صنعت نفت رشد و بالندگی بیشتری داشته باشد.

وی به برخی از خصوصیات دکتر گلستان باغ اشاره کرد و گفت: داشتن نگاه نو به سازمان و سوابق متعدد در نوآوری، ارتباط مطلوب با دانشگاه­های مختلف و توجه ویژه به زنجیره ارزش در صنعت نفت از ویژگی­های ایشان است.

مهندس دانشی در پایان تأکید کرد: رصد و پایش مستمری بر فعالیت بخش­های مختلف خواهیم داشت تا خواسته­های سازمان برآورده شود بنابراین برای تحقق این خواسته ­ها همکاری و هم اندیشی با کارکنان و مدیران سایر بخش­ها را باید در برنامه قرار داد.

دکتر محمد گلستان­باغ نیز در این جلسه گفت: پژوهش و فناوری نقطه عطف هر سازمانی تلقی می­شود و بدون انجام کارهای پژوهشی هیچ اتفاق نو  و صحیحی رخ نخواهد داد.

رئیس پژوهش و فناوری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ادامه داد: برنامه مفصلی تهیه شده تا با همکاری همه کارکنان این مجموعه، فعالیت­های پژوهشی را با سرعت بیشتر پیگیری نماییم.

شایان ذکر است در این جلسه دکتر شاهین کُرد گزارشی از عملکرد اداره پژوهشی در مدت تصدی این مسئولیت را ارائه داد و از مشارکت سایر مدیریت ها و ادارات قدردانی نمود.


کد خبر: ۱۴۰۰۶۷۴۱۰۰۵۰۰۲۲

یک پاسخ به “رئیس جدید پژوهش و فناوری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب معرفی شد”

  1. وحید گفت:

    انسان بزرگی رو از دست دادین.دکتر شاهین کرد مدیری توانمند و دلسوز بود.کاش تمام مدیران ما مثل ایشون بودن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *