اخبار داغ

رصد شبانه مدیر و مردم:مدیر آب و فاضلاب اهواز در حرم علی بن مهزیار برای خدمت به مردم حاضر شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تجهیز نیوز مهندس سعید دشتی زاده مدیریت آب فاضلاب اهواز در حضوری شبانه روی میز خدمت در حرم علی بن مهزیار به خدمت مردم و رسیدگی به مشکلات کلانشهر اهواز از زبان آنها حاضر شد وی حل مشکلات آنها را در اولویت دستور کار خود قرار داد. مهندس دشتی زاده […]

اشتراک گذاری
05 دی 1400
147 بازدید
کد مطلب : 140232

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تجهیز نیوز مهندس سعید دشتی زاده مدیریت آب فاضلاب اهواز در حضوری شبانه روی میز خدمت در حرم علی بن مهزیار به خدمت مردم و رسیدگی به مشکلات کلانشهر اهواز از زبان آنها حاضر شد وی حل مشکلات آنها را در اولویت دستور کار خود قرار داد.

مهندس دشتی زاده در مصاحبه با خبرنگار پایگاه تجهیز نیوز بیان کرد که رسیدگی صبورانه و مستمر هر مدیر و مسئولی به مشکلات مردم اقدامی نیست که بشود به غیر سپرد و از مسولیت سر باز زد باید به میدان آمد و تا سر حد توان خدمت نمود.

دشتی زاده با قراردادن شماره تماس شخصی خود به مردم بر سر میز خدمت بر صداقت پیگیری ها تاکید و در خواست اعلام نتیجه از مردم محترم را نمود.

در ادامه این دیدار که به میزبانی پایگاه بسیج حرم علی بن مهزیار و دیگر مسولین محترم حرم صورت گرفت مهندس دشتی زاده قدر دانی خود از میزبان محترم به عمل آورد و اعلام نمود که این میز خدمت و دیدار ها در اماکن مذهبی و عمومی ادامه دار خواهد بود که مکان این دیدار ها توسط روابط عمومی آبفای کلانشهر اهواز متعاقبا اعلام خواهد شد .

کد خبر۱۴۰۰۷۱۸۱۰۰۵۰۰۲۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *