اخبار داغ

پاسداشت پیشکسوتان رسانه ” در بهمن ماه ۱۴۰۰ و ” نمایشگاه مطبوعات استان خوزستان ” در بهار ۱۴۰۱

خانه مطبوعات استان خوزستان برگزار می‌کند ” پاسداشت پیشکسوتان رسانه ” در بهمن ماه ۱۴۰۰ و ” نمایشگاه مطبوعات استان خوزستان ” در بهار ۱۴۰۱ به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، با حضور تعدادی از اهالی رسانه و به پیشنهاد دکتر شهرام گراوندی مدیریت برنامه ریزی خانه مطبوعات، نخستین جلسه بررسی و هماهنگی این دو رویداد […]

اشتراک گذاری
02 دی 1400
108 بازدید
کد مطلب : 140026

خانه مطبوعات استان خوزستان برگزار می‌کند

” پاسداشت پیشکسوتان رسانه ” در بهمن ماه ۱۴۰۰ و ” نمایشگاه مطبوعات استان خوزستان ” در بهار ۱۴۰۱

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، با حضور تعدادی از اهالی رسانه و به پیشنهاد دکتر شهرام گراوندی مدیریت برنامه ریزی خانه مطبوعات، نخستین جلسه بررسی و هماهنگی این دو رویداد برگزار شد‌.

در این جلسه با توجه به قدمت و سابقه ی فعالیت مطبوعات در استان خوزستان و تعدد بالای روزنامه نگاران و خبرنگاران و عکاسان قدیمی ، با دستیابی به تعریفی واحد از عنوان پیشکسوت، مقرر گردید مراسم پاسداشت و بزرگداشت بخشی از پیشکسوتان رسانه های استان با دو پارامتر؛ سابقه حداقل ۲۰ سال حضور در مطبوعات و حداقل حد سنی ۵۵ برای آقایان و ۵۰ سال برای خانم ها در بهمن ماه ۱۴۰۰ برگزار گردد.
در این مراسم از درگذشتگان و شهدای رسانه تجلیل به عمل خواهد آمد.

همچنین مقرر شد در بهار ۱۴۰۱ نمایشگاهی از آثار اهالی رسانه در کنار مسابقه ویژه آثار برتر در رشته های تیتر ، مقاله ، یادداشت و گزارش برگزار گردد.
بخش های جانبی این دو رویداد نیز در کنار این نمایشگاه مشخص شده که همزمان با انتشار پوستر در اطلاعیه های آتی اعلام خواهد شد.

کد خبر: ۱۴۰۰۷۱۰۱۰۰۲۰۰۱۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *