اخبار داغ

در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی بازی “فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی” عرضه می‌شود

بازی فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی، در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، در بازار نشر ویژه گیمرها قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری
01 دی 1400
175 بازدید
کد مطلب : 139987

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز به نقل از روابط عمومی مؤسسه فرهنگی، هنری، رسانه‌ای منادیان، بازی «فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی»؛ ۱۱ دی ماه همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی برای کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد.

بازی ویدئویی فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی ، یک بازی PC مهیج در ژانر اکشن می باشد که روایتگر شکست محاصره چند ماهه شهر آمرلی، واقع در عراق است؛ « فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی» یک اثر شوتر اول شخص است که در فصول بهار، پاییز و زمستان جریان دارد و هم چنین بسیاری از محیط‌های بازی بر اساس عکس‌ها و فیلم‌های واقعی طراحی شده است.

از ویژگی‌های مهم بازی “فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی” می‌توان به استفاده از موتور قدرتمند آنریل انجین، مبارزات سریع، وجود معماها و رازهای محیطی، پشتیبانی هوایی در هنگام مبارزات، سکو بازی، استفاده از QTE و زدن سریع دکمه در مواقع لزوم، انیمیشن‌های متنوع، استفاده از ۷ سلاح که همگی بر اساس مدل‌های واقعی طراحی شده‌اند، اشاره کرد.

شهید سلیمانی به عنوان فرمانده عملیات یکی از نقش‌های کلیدی داستان را برعهده دارد، اما شایان ذکر است که این بازی از نگاه شخصیت‌های اصلی خود با نام‌های بصیر و رامین جلوه جدیدی را از نبرد در این بازی برای درک بیشتر مخاطب به نمایش می‌گذارند.

این بازی در مجموع ۱۲ مرحله و ۱۶ محیط منحصر به فرد دارد، مدت زمان به اتمام رساندن «فرمانده مقاومت، نبرد آمرلی» بین ۵ تا ۶ ساعت است و در مجموع ۴۰ دقیقه سینماتیک دارد.

همزمان با سالگرد سردار سلیمانی و عرضه بازی «فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی» از جدیدترین نماهنگ و مستند این مؤسسه تحت عنوان “رفیق” و “حریف” در کرمان رونمایی خواهد شد.

کد خبر:۱۴۰۰۷۱۸۱۰۰۱۰۰۱۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *