اخبار داغ

درخشش قصه‌گویان خوزستانی در جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از حبیب خبر، فهیمه سروندی، قصه‌گوی خوزستانی، در بخش ۹۰ ثانیه‌ای بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به عنوان برگزیده معرفی شد. سروندی، مربی مسوول فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک اندیمشک است که توانست با قصه ۹۰ ثانیه‌ای خود در این جشنواره عنوان برگزیده […]

اشتراک گذاری
01 دی 1400
62 بازدید
کد مطلب : 140003

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از حبیب خبر، فهیمه سروندی، قصه‌گوی خوزستانی، در بخش ۹۰ ثانیه‌ای بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به عنوان برگزیده معرفی شد.

سروندی، مربی مسوول فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک اندیمشک است که توانست با قصه ۹۰ ثانیه‌ای خود در این جشنواره عنوان برگزیده را کسب کند.

جایزه ویژه مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز به آسیه رحمتی دیگر قصه‌گویی خوزستانی و سرپرست مرکز فرهنگی هنری کانون شماره ۵ اندیمشک اهدا شد.

براساس گزارش کانون، بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از پنج‌شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون آغاز شد و پس از پنج روز حضور قصه‌گویانی از سراسر کشور به شکل حضوری و قصه‌گویانی از پنج قاره جهان به شکل آنلاین، عصر روز سه‌شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ در مراسمی با معرفی برگزیدگان به پایان رسید.


کد خبر: ۱۴۰۰۶۷۴۱۰۰۱۰۰۱۲

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *