اخبار داغ

قائم مقام شهردار اهواز: تعامل شهرداری با نیروی انتظامی نتیجه ای حول محور امنیت اجتماعی و رضایت شهروندی

ظهر امروز جلسه مشترک نیروی انتظامی و شهرداری اهواز به ریاست سعیدی نیا قائم مقام شهردار اهواز، معاون پیشگیری از وقوع جرم استان، جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان، معاون امنیتی سیاسی استانداری، مدیران مناطق هشتگانه و سازمانها و جمعیت وصول انتظامی در سالن جلسات شهرداری اهواز برگزار شد. در ابتدای جلسه جانشین فرمانده نیروی انتظامی […]

اشتراک گذاری
30 آذر 1400
80 بازدید
کد مطلب : 139975

ظهر امروز جلسه مشترک نیروی انتظامی و شهرداری اهواز به ریاست سعیدی نیا قائم مقام شهردار اهواز، معاون پیشگیری از وقوع جرم استان، جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان، معاون امنیتی سیاسی استانداری، مدیران مناطق هشتگانه و سازمانها و جمعیت وصول انتظامی در سالن جلسات شهرداری اهواز برگزار شد.

در ابتدای جلسه جانشین فرمانده نیروی انتظامی برای گسترش تعامل و همکاری بین بخشی اعلام آمادگی کرد و افزود تعامل میان شهرداری و پلیس امری لازم و ملزوم است که این تعامل در نظم بخشی و پیشبرد برنامه های شهری نقش بسزایی دارد و از آن جایی که شهرداری به صورت شبانه روزی و مستمر در حال خدمات رسانی به مردم است لذا در کنار آن با استفاده از ظرفیت و توان این دو مجموعه می‌توان با تعامل و همفکری و برنامه‌ریزی مناسب در راستای شهر ایمن با ضریب کمترین معضلات گام اساسی برداشت.

قائم مقام شهردار اهواز در ادامه با اشاره به مصوبات کمیسیون پیشگیری از سرقت در استان گفت: شهرداری اهواز به عنوان متولی اموال عمومی بیشترین خدمات و مراکز خدماتی را در سطح شهر بر عهده دارد لذا برای مراقبت از این اموال به حمایت همه جانبه نیروی انتظامی برای ارتقاء امنیت و نظم اجتماعی مطلوب نیاز دارد.

وی با اشاره به سرقت های اخیر در پارک ها و پل های اهواز افزود: برای مصون‌سازی از این سرقت هایی که به دلایل آسیب‌های اجتماعی و فقر ناشی از بیکاری و مشکلات اقتصادی به وجود آمده تعامل و ایجاد همپوشانی برای رسیدن به امنیت مطلوب با نیروی انتظامی در قالب برنامه‌های کوتاه مدت به عنوان برنامه‌های ضربتی در دستور کار قرار دادیم.

سعیدی نیا با اشاره به چرخه جمع‌آوری متکدیان و ساماندهی زباله گردها و همچنین شناسایی معتادان متجاهر و اعلام محدوده سارقین به کلانتری‌های سطح شهر اهواز عنوان کرد: تکدی گری و زباله گردی آسیب اجتماعی است که امنیت روانی جامعه را هدف قرار می دهد بنابراین سازمان پسماند در بحث ساماندهی زباله گردها باید به صورت منطقه‌ای و با شناسنامه‌دار کردن آنها اطلاعات را در اختیار کلانتری ها قرار دهد تا کنترل آنها به سهولت انجام شود.

در پایان از افراد حاضر در جلسه به برخی از مشکلات در سطح شهر اهواز نظیر معضلات ترافیکی، برخی ناهنجاری های اجتماعی و همچنین سرقت‌های پیش آمده اشاره و اعلام کرد: با نیروی انتظامی در جهت رفع مشکلات شهری تعامل و همکاری لازم را داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *