اخبار داغ

درباره فیزیک درمانی چه می دانید ؛ راهی آسان و کم هزینه و بدون انجام عمل جراحی برای درمان دردهای ستون فقرات و عضلات مانند کمردرد ، دیسک گردن و کمر ،سیاتیک و …

به گزارش و مصاحبه خبرنگار واحد سلامت و جامعه پایگاه خبری تجهیز نیوز با یک کارشناس متخصص در این زمینه ؛فیزیک درمانی راهی آسان و کم هزینه و بدون انجام عمل جراحی برای درمان دردهای ستون فقرات و عضلات میباشد.در اینباره مصاحبه ای با یکی از متخصصین این رشته در شهر اهواز ؛جناب مهندس عزیزی […]

اشتراک گذاری
30 آذر 1400
105 بازدید
کد مطلب : 139943

به گزارش و مصاحبه خبرنگار واحد سلامت و جامعه پایگاه خبری تجهیز نیوز با یک کارشناس متخصص در این زمینه ؛
فیزیک درمانی راهی آسان و کم هزینه و بدون انجام عمل جراحی برای درمان دردهای ستون فقرات و عضلات میباشد.
در اینباره مصاحبه ای با یکی از متخصصین این رشته در شهر اهواز ؛جناب مهندس عزیزی کارشناس فیزیک درمانی  انجام گردید، که ایشان توضیحاتی را در مورد این روش و همچنین راه های دسترسی و ارتباطی مردم برای مراجعه حضوری جهت بررسی مشکلات خود در اختیار این پایگاه خبری قرار دادند.

روشهای درمان فیزیکی بدون استفاده از دستگاه و دارو و تنها از طریق روشهای دستی صورت می پذیرد .
برخی از گرفتگیهای عضلانی ناشی از انحراف ستون فقرات شماست بنابراین قبل از آزاد سازی گرفتگی علل تشکیل  باید ریشه یابی شود .
تریگرپوینت ها (نقاط ماشه ای ) ارتباط مسقیم با سیستم عصبی داشته بطوریکه با فشار و رفلکس های عصبی تحریک شده و فعال و دردناک میشوند.برخی از گرفتگیهای نقطه ای درد و علائمی ندارند ، باید با روشهای فیزیکی شناسایی و برطرف شوند. انجام حرکات اصلاحی / کششی بعد از بازشدن عضلات باعث ترمیم آن شده و به روندبهبود کمک میکند.

اسپاسم ها و گرفتگیهای عمومی عضلات در افزایش  مشکلات مفصلی تاثیر زیادی دارد و رفع آنها در کاهش درد و کمک به روند بهبود این موارد موثراست .
انحرافات ستون فقرات علاوه بر مشکلات استخوانی/عضلانی باعث ایجاد فشار بر روی اندامهای داخلی بدن میشود ، کراک ها وتراکشنهای ستون فقرات درجهت رفع این موارد بوده  و با گرفتن قولنج متفاوت است ، عادت به گرفتن قولنج ممکن است باعث آسیب به بدن گردد .
در واقع شما می توانید با مراجعه به یک فیزیک درمان گر ، به راحتی از آسیب های بیشتر و جدی تر جلوگیری کنید و بدون رفتن زیر تیغ جراحی ،از بیماری و درد رهایی یابید.


تیم حرفه ای  فیزیک درمانی واقع در شهر اهواز در خدمت شما همشهریان اهوازی و همچنین سایر هموطنان عزیز در سراسر ایران می باشد.
شما می توانید با گرفتن نوبت قبلی از طریق شماره های ذیل و مراجعه  حضوری ،  ویزیت و بعد از تشخیص مشکل  ناحیه درد ، تحت درمان قرار بگیرید.

شماره های تماس:۰۹۱۶۹۸۷۲۲۶۵
آدرس : کیانپارس خ وهابی نبش خ ۱۴ کیان آباد مجتمع هانی
پیچ اینستاگرام : fizik_darmani
نوبت دهی از طریق دایرکت پیج هم انجام میگیرد.

کد خبر : ۱۴۰۰۷۰۲۰۹۳۰۰۰۱۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *