اخبار داغ

مشارکت گاز خوزستان و هلال احمر در آموزش مشترکین گاز طبیعی

در جلسه ای با حضور سرپرست شرکت گاز استان و خدادادی مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان، بر تقویت تعامل فی ما بین در جهت آموزش شهروندان در زمینه فرهنگ سازی استفاده ایمن از گاز طبیعی تاکید شد. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پان (آنزان آنلاین)، زری میدانی گفت: با توجه […]

اشتراک گذاری
27 آذر 1400
142 بازدید
کد مطلب : 139568

در جلسه ای با حضور سرپرست شرکت گاز استان و خدادادی مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان، بر تقویت تعامل فی ما بین در جهت آموزش شهروندان در زمینه فرهنگ سازی استفاده ایمن از گاز طبیعی تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پان (آنزان آنلاین)، زری میدانی گفت: با توجه به ظرفیت های گاز خوزستان و جمعیت هلال احمر استان، آماده مشارکت و همکاری در زمینه ی آموزش و فرهنگ سازی مشترکین و شهروندان در خصوص استفاده ایمن از گاز طبیعی هستیم.

وی با اشاره به حوادث ناشی از گاز طبیعی، افزود: آموزش نقش موثری در جلوگیری از اتفاقات و کاهش حوادث گاز طبیعی دارد که امیدواریم با همکاری مشترکین و مصرف کنندگان گاز طبیعی محقق شود.

سرپرست شرکت گاز خوزستان با بیان اینکه جمعیت هلال احمر دارای آموزشیاران با تجربه و توانمندی در زمینه آموزش مقابله با حوادث هستند، اظهار کرد: امیدواریم با همکاری جمعیت هلال احمر و کارشناسان این شرکت با کاهش حوادث گاز مواجه بشویم.

کد خبر: ۱۴۰۰۷۱۰۰۹۲۷۰۰۷۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *