اخبار داغ

دو طرح جدید نمایندگان مجلس برای سربازی

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز وربه نقل از همشهری آنلاین، وحید جلال‌زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در بخشی از برنامه دست خط گفت: ما الان در مجلس دو تا از نمایندگان محترم دو تا طرح آوردند، برای اصلاح نظام وظیفه. ما الان یک تعداد از جوانهایمان به دلایل مختلف سربازی نرفته‌اند، لذا […]

اشتراک گذاری
27 آذر 1400
157 بازدید
کد مطلب : 139534

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز وربه نقل از همشهری آنلاین، وحید جلال‌زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در بخشی از برنامه دست خط گفت:

ما الان در مجلس دو تا از نمایندگان محترم دو تا طرح آوردند، برای اصلاح نظام وظیفه. ما الان یک تعداد از جوانهایمان به دلایل مختلف سربازی نرفته‌اند، لذا بعضی می گویند سربازی حرفه ای، مثل بعضی از کشورها. مثلا طرف می رود ۵ سال حقوق می گیرد و ۵ سال دیگر اگر می خواهد می ماند در نیروهای مسلح، اگر نخواست می رود بعضی ها می گویند که خرید خدمت کنیم که یادتان باشد زمانی این بود که بچه هایی که پدرشان و خانواده شان نمی‌توانست ۱۵ میلیون آن موقع را پرداخت کنند با حسرت و با آه نگاه می کردند که همسایه بغلی رفت بعد از ۲۵ روز آموزش، دنبال کار و زندگی اش، این باید دو سال برود به نظر من تبعیض بود. حتی بعضی ها می گویند سربازی را بفروشید پولش را بدهید به اینها که می آیند سربازی یعنی من ۱۵ میلیون، ۲۰ میلیون، ۸۰ میلیون بدهم به شما که می خواهید بروید سربازی به جای اینکه به شما یک و نیم میلیون دو میلیون بدهند پنج میلیون میدهند.

وی افزود: همه اینها مطرح است ولی یک طرف طرح سربازی ستاد کل نیروهای مسلح است ما قرار شد که یک جلسه ای در سطح فرماندهان و رئیس محترم مجلس و کمیسیون گذاشته شود و به یک راهبرد برسیم و نهایتا در کمیسیون این را قطعی کنیم.

کدخبر:۱۴۰۰۷۰۲۰۹۲۷۰۰۲۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *