اخبار داغ

ابراز امیدواری سید وحید سعادت میرقدیم؛ معاون سرمایه گذاری معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری در خصوص بیمه روستایی

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، سید وحید سعادت میرقدیم، معاون سرمایه‌گذاری معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری در گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه خبر در خصوص بیمه روستایی ابراز امیدواری کرد که طرح بیمه فراگیر اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر به صورت کامل اجرایی شود. او گفت: باید به این نکته توجه داشت که به بخشی از […]

اشتراک گذاری
27 آذر 1400
139 بازدید
کد مطلب : 139523

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، سید وحید سعادت میرقدیم، معاون سرمایه‌گذاری معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری در گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه خبر در خصوص بیمه روستایی ابراز امیدواری کرد که طرح بیمه فراگیر اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر به صورت کامل اجرایی شود.

او گفت: باید به این نکته توجه داشت که به بخشی از روستائیان به علل و دلایلی در مقاطعی از سال درآمدی ندارند و نمی‌توانند حق بیمه بپردازند که باید بتوانند مشمول بیمه‌های دیگر بشوند.

سعادت میرقدیم افزود: با پیشنهاد معاونت توسعه روستایی طرح پرداخت بخش زیادی از سهم روستائیان توسط دولت به تصویب رسید، اما چون منابع آن مشخص نشد عملا رد شد و اجرا نشد.

او گفت: روستائیان و عشایری که درآمد ندارند باید تحت پوشش بیمه سلامت قرار بگیرند.

این گفت‌وگو از ساعت ۱۸:۳۰ در روز جمعه ۲۶ آذر ماه در شبکه خبر بر روی آنتن زنده با حضور دو میهمان دیگر از صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و توسعه روستایی پخش گردید.

کد خبر: ۱۴۰۰۷۱۰۰۹۲۷۰۰۱۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *