اخبار داغ

اردوی جهادی یک روزه در بخش محروم گمبوعه حمیدیه برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، درادامه برنامه برگزاری اردوهای جهادی قرارگاه فرهنگی مهندسی و پزشکی ماهیانه شهید همت خوزستان، اردوی جهادی یک روزه در تاریخ ۲۶ آذر ۱۴۰۰ در روستاهای بخش کمبوعه بزرگ با همکاری و مشارکت؛ مرکز پزشکی جهاد دانشگاهی خوزستان، اداره مشارکت های دانشگاه علوم پزشکی خوزستان برگزار شد. گروه های تخصصی پزشکی […]

اشتراک گذاری
26 آذر 1400
126 بازدید
کد مطلب : 139509

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، درادامه برنامه برگزاری اردوهای جهادی قرارگاه فرهنگی مهندسی و پزشکی ماهیانه شهید همت خوزستان، اردوی جهادی یک روزه در تاریخ ۲۶ آذر ۱۴۰۰ در روستاهای بخش کمبوعه بزرگ با همکاری و مشارکت؛ مرکز پزشکی جهاد دانشگاهی خوزستان، اداره مشارکت های دانشگاه علوم پزشکی خوزستان برگزار شد.

گروه های تخصصی پزشکی اعزامی در این اردوی یک روزه به بیش از صد نفر از مردم  این روستا ها خدمات تخصصی پزشکی، مامایی ،بینایی سنجی و مشاوره روان شناسی و اهدای بسته های، فرهنگی و آموزشی ارائه نمودند.
هم چنین در این اردو فرماندار شهرستان حمیدیه،بخشدار بخش گمبوعه بزرگ ،مشاور جوان استاندار خوزستان و مسئول مشارکتهای دانشگاه علوم پزشکی اهواز حضور پیدا بصورت سرزده از این اردو جهادی فرهنگی پزشکی بازدید بعمل آوردند.
حمید رضا اکبری مدیر قرارگاه فرهنگی ؛مهندسی شهید همت در دیدار با این مسئولین بیان داشت:
ما سربازان ولی امر به اذن ایشان در جنگ با محرومیت زدایی تا آخرین نفس در جانمان به این گونه از اردو های جهادی ادامه خواهیم داد.وی در پایان گفت: انشالله سعی در ارائه برنامه های مدون فرهنگی،مهندسی ،بصیرتی و پزشکی را در دستور کار داشته و به قوت در مناطق محروم حضور پیدا خواهیم کرد.

کد خبر: ۱۴۰۰۷۱۰۰۹۲۶۰۰۱۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *