اخبار داغ

جناب آقای سید عباس عطاریان به عنوان سربازرس ویژه ستاد مدیریت بیماری کرونا منصوب گردید

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، طی حکمی جناب آقای سید عباس عطاریان به عنوان سربازرس ویژه ستاد مدیریت بیماری کرونا به مدت ۳ ماه منصوب شد. متن حکم به شرح زیر میباشد: جناب آقای سید عباس عطاریانسلام علیکم در راستای نظارت، کنترل و مدیریت بیماری کرونا در استان و تشکیل ستاد استانی و شهرستانی مدیریت […]

اشتراک گذاری
25 آذر 1400
62 بازدید
کد مطلب : 139482

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، طی حکمی جناب آقای سید عباس عطاریان به عنوان سربازرس ویژه ستاد مدیریت بیماری کرونا به مدت ۳ ماه منصوب شد. متن حکم به شرح زیر میباشد:

جناب آقای سید عباس عطاریان
سلام علیکم

در راستای نظارت، کنترل و مدیریت بیماری کرونا در استان و تشکیل ستاد استانی و شهرستانی مدیریت این بیماری و با استناد به بند ۲۲ مصوبه پنجاه و هفتمین جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا و همچنین لزوم بازرسی و نظارت بر اجرای مصوبات ستاد در جهت حفظ سلامت آحاد مردم استان، به موجب این حکم، جنابعالی به عنوان سربازرس ویژه ستاد مدیریت بیماری کرونا به مدت ۳ ماه از تاریخ صدور این حکم منصوب می گردید.

امید است در اجرای وظایف محوله ذیل و انجام بازرسی و نظارت های محسوس و نامحسوس، پیگیری مصوبات استانی و تهیه ی گزارش های منظم و دقیق به اداره کل مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی استانداری خوزستان موفق و موید باشید.

۱. بازدید میدانی از کلیه ی دستگاه های اجرایی اعم از ادارات، سازمان ها، بانک ها، شهرداری ها و غیره.
۲. نظارت بر حسن اجرای مصوبات ستاد استانی و شهرستانی مدیریت بیماری کرونا
۳. اجرای بخشنامه های ابلاغی اداره کل مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی در زمینه بیماری کرونا و …
۴. ثبت بازرسی و ارایه ی گزارش از ادارات و سازمان ها بر اساس نرم افزار بازرسی اداره کل عملکرد بازرسی و امور حقوقی( اجرای دورکاری کارمندان، اجرای اپلیکیشن ماسک بنرهای اطلاع رسانی، رعایت پروتکل های بهداشتی)

رسول امیری
مدیرکل مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوق

کد خبر: ۱۴۰۰۷۱۰۰۹۲۵۰۰۶۱

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *