اخبار داغ

حمید رضا اکبری مسئول قرارگاه جهادی فرهنگی و مهندسی شهید همت؛ از برگزاری اردوی جهادی خدمات پزشکی و فرهنگی خبر داد

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، گروه جهادی شهید همت یک قرارگاه جهادی فرهنگی و مهندسی با افرادی متعهد و ارزشی است که در راستای اهداف منویات ولی امر مسلمین در خصوص محرومیت زدایی گام بر می دارد. حمید رضا اکبری مسئول قرارگاه جهادی فرهنگی و مهندسی شهید همت از برگزاری اردوی جهادی خدمات پزشکی و […]

اشتراک گذاری
24 آذر 1400
133 بازدید
کد مطلب : 139442

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، گروه جهادی شهید همت یک قرارگاه جهادی فرهنگی و مهندسی با افرادی متعهد و ارزشی است که در راستای اهداف منویات ولی امر مسلمین در خصوص محرومیت زدایی گام بر می دارد.

حمید رضا اکبری مسئول قرارگاه جهادی فرهنگی و مهندسی شهید همت از برگزاری اردوی جهادی خدمات پزشکی و فرهنگی در مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار در بخش گمبوعه شهرستان حمیدیه و روستاهای همجوار خبر داد.

اکبری ادامه داد: ما پیرو منویات مقام معظم رهبری در این اردوی یک روزه، گروهی از پزشکان، و دیگر متخصصین حوزه سلامت با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، به جهاد خدمت رسانی به مراجعین خواهند پرداخت .

وی  با برشمردن خدمات ارائه شده در این منطقه، بیان کرد: در این اردوی جهادی علاوه بر توزیع کتاب به مردم محروم منطقه خدمات پزشک عمومی، مامایی، مشاوره خانواده، آموزش بهداشت فردی، غربالگری سلامت، بینایی سنجی و برنامه‌های فرهنگی و آموزشی برای کودکان در نظر گرفته ایم .

مسئول گروه جهادی شهید همت خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته، اردو‌های جهادی فرهنگی ،مهندسی و پزشکی قرارگاه جهادی شهید همت خوزستان در قالب برنامه‌های یک روزه در مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار، به صورت مدون و مستمر اجرا خواهد شد.

اکبری در پایان ضمن تشکر از مرکز پزشکی جهاد دانشگاهی خوزستان و مرکز مشارکت های مردمی دانشگاه جندی شاپور اهواز اظهار داشت:امیدوارم مسولین جهادی و ارزشی استان خوزستان در کنار ما و برای خدمت رسانی بهتر امکانات بیشتری در اختیار ما قرار داده تا بتوانیم خدمات بهتر یرا به مردم محروم مناطق هدف ارائه نماییم.
مدیر قرارگاه فرهنگی ،مهندسی شهید همت در پایان اظهار داشت :
 امام خمینی(ره) در خصوص جهاد و خدمت به محرومین فرمودند: «گمان نمی‌کنم عبادتی بالاتر از خدمت به محرومین وجود داشته باشد.از این روی اردوهای جهادی فرصتی مناسب برای خودسازی آنهایی است که می خواهند به هر صورتی که هست خدمتی به خلق خدا داشته باشند.

کد خبر: ۱۴۰۰۷۱۰۰۹۲۴۰۰۳۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *