اخبار داغ

بررسی و پیگیری درخواست های شهروندان در ملاقات مردمی فرماندار اهواز

سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز روز دوشنبه در ملاقات مردمی مسایل و مشکلات شهروندان را بررسی و پیگیری کرد. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز مسعود فلاحی در راستای پاسخگویی مستقیم به درخواست های مردمی به همراه معاونت هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، مدیر حراست و برخی از مسوولان […]

اشتراک گذاری
24 آذر 1400
127 بازدید
کد مطلب : 139446

سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز روز دوشنبه در ملاقات مردمی مسایل و مشکلات شهروندان را بررسی و پیگیری کرد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز مسعود فلاحی در راستای پاسخگویی مستقیم به درخواست های مردمی به همراه معاونت هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، مدیر حراست و برخی از مسوولان واحدها و کارشناسان در سالن اجتماعات فرمانداری، با شماری از شهروندان دیدار و گفت و گو کردند.

سرپرست فرمانداری اهواز پس از بررسی درخواست های مردم، دستورات لازم برای رسیدگی در چارچوب قانون به معاونین و مسوولین واحدهای فرمانداری صادر کرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان‌اهواز با بیان اینکه ملاقات عمومی مردم با مسوولین روند خدمت رسانی را تسهیل می کند، افزود: ادارات و دستگاه های اجرایی باید برنامه های ملاقات عمومی و همچنین میز خدمت را فعالتر کنند و در اولویت کارها قرار دهند.

مسعود فلاحی با تاکید بر اینکه مسوولین موظف به پاسخگویی و رسیدگی به درخواست ها و مطالبات مردم هستند، افزود: نباید شهروندان برای پیگیری امور در ساختمان های اداری سردرگم شوند.

وی در پایان گفت: افزایش سطح کیفیت خدمت رسانی،صرفه جویی در وقت شهروندان و صیانت از حقوق شهروندی از جمله اهداف برنامه ملاقات مردمی است.

کد خبر: ۱۴۰۰۷۱۰۰۹۲۴۰۰۴۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *