اخبار داغ

چهارمحال و بختیاری میزبان تیم ملی سوکیوکوشین کاراته ایران

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، تیم ملی سوکیوکوشین کاراته ایران در اردوی تدارکاتی خود از تاریخ ۲۰ تا ۲۲ آذر ماه ۱۴۰۰ به مدت سه روز مهمان استان زیبای چهارمحال و بختیاری، بخش زاینده‌رود بود.این اردوی تدارکاتی زیر نظر مستقیم شیهان وحید بهرمان ریاست محترم سوکیوکوشین کاراته ایران و خاورمیانه و شیهان حجت الله ندیمی […]

اشتراک گذاری
23 آذر 1400
149 بازدید
کد مطلب : 139409

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، تیم ملی سوکیوکوشین کاراته ایران در اردوی تدارکاتی خود از تاریخ ۲۰ تا ۲۲ آذر ماه ۱۴۰۰ به مدت سه روز مهمان استان زیبای چهارمحال و بختیاری، بخش زاینده‌رود بود.
این اردوی تدارکاتی زیر نظر مستقیم شیهان وحید بهرمان ریاست محترم سوکیوکوشین کاراته ایران و خاورمیانه و شیهان حجت الله ندیمی مربی تیم ملی سوکیوکوشین کاراته برگزار گردید.
در این اردو ۲۵ نفر از اعضای تیم ملی حضور داشتند که آقایان حسین اسدی و حسین محمدی ۲ بازیکن ملی‌پوش این تیم از استان چهارمحال و بختیاری بودند.
این اردو شامل تمرینات تخصصی برای میزان استقامت ملی پوشان و آمادگی جهت شرکت در مسابقات و رویداد های مهم بین المللی و جهانی برگزار گردید.
در آخر از تمامی عزیزان از جمله
شیهان وحید بهرمان ریاست محترم سبک
شیهان یوسفی دبیر سبک
شیهان خدادادی سخنگوی سبک
شیهان حجت الله ندیمی مربی تیم ملی
شیهان بهرام ندیمی رئیس کمیته بازرسی سبک
استاد رفیعی رئیس هیئت کاراته شهرستان بن
شیهان مردانی رئیس هیئت کاراته استان
شیهان علی اسدی رئیس سبک های آزاد کاراته استان
شیهان خواجه علی
استاد صالحی نائب رئیس هیئت کاراته شهرستان بن
قهرمانان گرامی مهدی نصیری، حسین محمدی، ابوالفضل اسدی، امیرعلی طاهریان، محمدحسین ندیمی، صادق مولوی، مهدی مولوی، امیرحسین رفیعی و تمام کسانی که در امر برگزاری هرچه بهتر این اردوی تدارکاتی تلاش کردند کمال تقدیر و تشکر را داریم و از خداوند منان توفیق روزافزون برای تمام این بزرگواران را خواستاریم.

کد خبر: ۱۴۰۰۷۱۰۰۹۲۳۰۰۱۱

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *