اخبار داغ

مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری در شرکت ملی حفاری ایران

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری با حضور معاون مدیرعامل در امور فنی و مهندسی، مدیران ارشد، مسئولان، پژوهشگران و فناوران شرکت ملی حفاری ایران برگزار شد. در این مراسم دکتر محمد علی بیگ زاده مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی […]

اشتراک گذاری
23 آذر 1400
82 بازدید
کد مطلب : 139389

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری با حضور معاون مدیرعامل در امور فنی و مهندسی، مدیران ارشد، مسئولان، پژوهشگران و فناوران شرکت ملی حفاری ایران برگزار شد.

در این مراسم دکتر محمد علی بیگ زاده مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ضمن بزرگداشت و تبریک هفته پژوهش و فناوری پیرامون فعالیت های این مدیریت در این حوزه توضیحاتی ارائه داد.

وی با اشاره به هم افزایی و همکاری مستمر مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت این شرکت با دانشگاه ها، مراکز علمی، پژوهشی و پارک های علم و فناوری، گفت: در نتیجه این تعامل و همکاری های موثر در طی سال های اخیر توفیقات مهمی در عرصه ساخت قطعات و تجهیزات کاربردی در صنعت حفاری حاصل شد.

بیگ زاده با اشاره به تاکید مدیریت ارشد شرکت بر توسعه و تقویت مناسبات و ارتباطات با مراکز علمی و پژوهشی و شرکت های دانش بنیان و فناور، افزود: فرهنگ و تفکر پژوهش باید در بخش های و سطوح مختلف شرکت نهادینه شود و از ظرفیت های پژوهشگران و فناوران داخلی و خاصه شرکت نهایت استفاده به عمل آید.

در این مراسم دکتر هادی محمدی رئیس پژوهش و فناوری، دکتر مصطفی صداقت زاده رئیس امور پژوهش و توسعه، دکتر اصغر صادق آبادی رئیس اداره مطالعات و بررسی های فنی مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت و دکتر عباس روحی رئیس اداره کل مهندسی حفاری شرکت از اقدامات و فعالیت های پژوهشی که در عرصه صنعت نفت و حفاری داشته اند گزارشی اجمالی ارائه و بر بهره گیری از توانمندی های علمی و تخصصی کارکنان خلاق و نوآور شرکت تاکید کردند.

در ادامه این مراسم عبدالله ارزانی به عنوان پژوهشگر برتر و امید علی ممبینی گود اژدر به عنوان فناور برتر سال ۱۴۰۰ شرکت ملی حفاری ایران که براساس شاخص های کشوری برگزیده شده اند، به ارائه خلاصه پژوهش ها و اختراعات خود پرداخته و مورد تقدیر قرار گرفتند.


کد خبر: ۱۴۰۰۶۷۴۰۹۲۳۰۰۶۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *