اخبار داغ

تخلیه کالای انبارهای سازمان اموال تملیکی در خوزستان سرعت گرفت

اهواز- رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: طبق دستور رئیس قوه قضائیه، روند تخلیه و تعیین تکلیف کالای انبارهای سازمان اموال تملیکی در خوزستان سرعت بیشتری گرفت.

اشتراک گذاری
23 آذر 1400
67 بازدید
کد مطلب : 139368

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تجهیز نیوز به نقل از مهر، حجت الاسلام صادق مرادی ضمن دیدار با «قاسم رسولی فاضل» نماینده قوه قضائیه و عضو هیأت عالی نظارت سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: باید مدت توقیف کالاهای تحت تملک سازمان اموال تملیکی با تسهیل در رسیدگی کاهش یابد و تعیین تکلیف این کالاها زودتر فراهم شود.

رئیس کل دادگستری خوزستان افزود: می‌توان ایرادات و موانع تعیین تکلیف کالاهای توقیفی و قاچاق را با راهکارهای مناسب و لازم رفع کرد و باید در این خصوص اقداماتی انجام شود.

وی با اشاره به سند دار شدن اراضی کوی مدرس (خروسیه) اظهار کرد: با همکاری سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و پیگیری مستمر و جدی دستگاه قضائی استان و همچنین گروه‌های جهادی، نتایج و اقدامات مطلوبی صورت گرفت.

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: در این راستا کمیسیون رسیدگی به رفع موانع سند دار شدن اراضی کوی مدرس (خروسیه) تشکیل شده که امید است مشکل سند دار شدن اراضی این منطقه با راهکارهای مناسب حل و فصل شود.

کدخبر:۱۴۰۰۷۱۸۰۹۲۳۰۰۱۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *