اخبار داغ

چالش‌های اهواز نباید باعث غفلت از مطالبات فرهنگی دفاع مقدس شود

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان خاطرنشان کرد: چالش‌های اهواز نباید باعث غفلت از مطالبات فرهنگی دفاع مقدس شود سردار مرادحاجتی گفت: چالش‌های بزرگی در اهواز وجود دارد اما دلیل نمی‌شود که از مطالبات دفاع مقدس غافل شویم. سردار سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار […]

اشتراک گذاری
22 آذر 1400
96 بازدید
کد مطلب : 139312

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان خاطرنشان کرد: چالش‌های اهواز نباید باعث غفلت از مطالبات فرهنگی دفاع مقدس شود

سردار مرادحاجتی گفت: چالش‌های بزرگی در اهواز وجود دارد اما دلیل نمی‌شود که از مطالبات دفاع مقدس غافل شویم.

سردار سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در دیدار با «رضا امینی» شهردار اهواز از ضرورت تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان خبر داد و اظهار داشت: اهواز به عنوان مرکز مهم ترین تصمیمات جنگ، باید دارای یک هویت دفاع مقدسی قوی و غنی باشد.

وی ضمن ارائه گزارشی از روند آغاز به کار مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان، افزود: چالش های بزرگی در سطح شهر اهواز وجود دارد اما دلیل نمی شود که از مطالبات دفاع مقدس غافل شویم چرا که مطالبات این حوزه، خواسته خانواده معظم شهدا، رزمندگان و ایثارگرانی است که سال ها برای دفاع از همین استان و شهر جهاد کردند و حماسه آفریدند.

سردار مرادحاجتی گفت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان در نوار ساحلی اهواز دارای یک چشم انداز مناسب برای همه اقشار و خانواده هاست که باید هر چه زودتر با همت شهردار جهادی اهواز به مراحل تکمیلی نزدیک شود چرا که رویکرد اجتماعی ما در طراحی و ساخت این مرکز به شدت مورد نیاز شهروندان اهوازی است.

امینی، شهردار اهواز نیز ضمن تاکید بر این که حوزه های فرهنگی و مبلمان دفاع مقدس از ضروریات کلانشهر اهواز است، بیان داشت: به لطف خدا تجربیات خوبی در این زمینه در شهرداری اصفهان داشتیم که کمک می کند با تسلط و شناخت بیشتر و بهتری در این حوزه کار کنیم.

وی افزود: به زودی از روند ساخت موزه دفاع مقدس بازدید خواهیم داشت و موارد مطرح شده را با دقت بیشتری بررسی می کنیم تا بتوانیم قدم های خوبی در این زمینه برداشته و ایده های مشترک مان را برای اجرا ارزیابی کنیم.

کد خبر: ۱۴۰۰۷۱۰۰۹۲۲۰۰۱۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *