اخبار داغ

همین ۵ شنبه خوزستان بارانی است

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از حبیب خبر، محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، جو خوزستان تا اواخر روز چهارشنبه پایدار است. در این مدت پدیده غالب در بیشتر نقاط به ویژه نیمه جنوبی و مرکز استان مه رقیق یا غبار صبحگاهی خواهد بود. وی افزود: از اواسط […]

اشتراک گذاری
22 آذر 1400
53 بازدید
کد مطلب : 139298

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از حبیب خبر، محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، جو خوزستان تا اواخر روز چهارشنبه پایدار است. در این مدت پدیده غالب در بیشتر نقاط به ویژه نیمه جنوبی و مرکز استان مه رقیق یا غبار صبحگاهی خواهد بود.

وی افزود: از اواسط پنجشنبه سامانه بارشی وارد خوزستان می‌شود. فعالیت این سامانه ابتدا به صورت ابرناکی خواهد بود. از اواسط جمعه دامنه فعالیت این سیستم بارشی گسترده‌تر می‌شود و کل استان را در بر می‌گیرد.

سبزه‌زاری بیان کرد: برای این سامانه از اواسط روز جمعه تا اواسط هفته آینده در بیشتر نقاط استان وزش باد شدید، رگبار و رعد و برق، در نقاط مستعد تگرگ و در ارتفاعات برف پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته شوش با ۲۵.۶ و ایذه با ۰.۸ درجه سانتی گراد به ترتیب گرم ترین و خنک ترین نقاط استان خوزستان گزارش شده‌اند.

در این مدت تغییرات دمای اهواز بین ۶ و ۲۴.۲ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.


کد خبر: ۱۴۰۰۶۷۴۰۹۲۲۰۰۲۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *