اخبار داغ

کسب رتبه برتر شرکت گاز خوزستان در صیانت از حقوق شهروندی

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، نادرقلی زری میدانی سرپرست شرکت گاز استان خوزستان از کسب رتبه برتر این شرکت در شاخص های صیانت از حقوق شهروندی در بین دستگاه های اجرایی استان خبر داد. زری میدانی سرپرست گاز استان گفت: بر اساس ارزیابی های صورت […]

اشتراک گذاری
21 آذر 1400
98 بازدید
کد مطلب : 139261

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، نادرقلی زری میدانی سرپرست شرکت گاز استان خوزستان از کسب رتبه برتر این شرکت در شاخص های صیانت از حقوق شهروندی در بین دستگاه های اجرایی استان خبر داد.

زری میدانی سرپرست گاز استان گفت: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته توسط دبیرخانه ستاد صیانت از حقوق شهروندی در نظام اداری استانداری خوزستان، شرکت گاز استان رتبه ی برتر در بین دستگاه های اجرایی را کسب کرد.

سرپرست شرکت گاز استان خوزستان با اشاره به بازنگری کیفیت شاخص های صیانت از حقوق شهروندی در گاز استان افزود: در سال گذشته ۴ دوره آموزش حقوق شهروندی در نظام اداری و طرح تکریم ارباب رجوع برای ۱۷۱ نفر در قالب ۲ هزار و ۶۵۶ نفر ساعت برگزار شد.

وی با بیان اینکه گاز خوزستان از بین ۱۷۰ دستگاه اجرایی در استان رتبه ی برتر را کسب کرده است، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت نیروهای توانمند، برگزاری دوره های آموزش حقوق شهروندی و مستندسازی فعالیت های انجام شده، عوامل موفقیت این شرکت در کسب رتبه ی برتر صیانت از حقوق شهروندی در نظام اداری است.


کد خبر: ۱۴۰۰۶۷۴۰۹۲۱۰۰۲۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *