اخبار داغ

درخشش بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در جشنواره ملی روابط عمومی

شانزدهمین دوره جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی که به همت انجمن متخصصان روابط عمومی برگزار شد، با درخشش بانک قرض‌الحسنه مهر ایران همراه بود. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، کسب ۵ رتبه در شانزدهمین دوره جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی باعث درخشش روابط عمومی این […]

اشتراک گذاری
20 آذر 1400
101 بازدید
کد مطلب : 139142

شانزدهمین دوره جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی که به همت انجمن متخصصان روابط عمومی برگزار شد، با درخشش بانک قرض‌الحسنه مهر ایران همراه بود.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، کسب ۵ رتبه در شانزدهمین دوره جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی باعث درخشش روابط عمومی این بانک در جشنواره مذکور شد.
روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران موفق شد در قسمت ملی جشنواره رتبه‌های مختلفی را کسب کند؛ از جمله در بخش وب‌سایت رتبه نخست را به دست آورد.
همچنین در سه بخش تیتر، تبلیغات در نشریات و داستان‌سرایی، روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران رتبه دوم را کسب کرد.
در بخش رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی نیز رتبه سوم به روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران رسید.گفتنی است بانک قرض‌الحسنه مهر ایران سال گذشته نیز در این جشنواره ۴ رتبه برتر از جمله رتبه اول بخش وب‌سایت، رتبه دوم بخش‌های شبکه اجتماعی و تبلیغات و همچنین رتبه سوم بخش پوستر را کسب کرده بود. 

کد خبر: ۱۴۰۰۷۱۰۰۹۲۰۰۰۶۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *