اخبار داغ

از ۶۵ پرستار نمونه بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز با اهدای لوح، تقدیر شد

بعد از۲۲ ماه درگیری با کرونا از پرستاران بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز تجلیل شد صبح پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ در آستانه میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار با حضور مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان ، تعدای از مدیران طی جشنی از خدمات ارزشمند پرستاران دربرابر بیماری کرونا تقدیر و تجلیل شد به گزارش پایگاه […]

اشتراک گذاری
20 آذر 1400
73 بازدید
کد مطلب : 139128

بعد از۲۲ ماه درگیری با کرونا از پرستاران بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز تجلیل شد

صبح پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ در آستانه میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار با حضور مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان ، تعدای از مدیران طی جشنی از خدمات ارزشمند پرستاران دربرابر بیماری کرونا تقدیر و تجلیل شد

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری پان (آنزان آنلاین) دکترعلی ولی منش مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، یاد و خاطرشهدای سلامت را گرامیداشت و گفت : پرستاران، پزشکان و کادر تلاش‌گر درمان در حدود دو سال گذشته به خوبی ثابت نمودند که می‌توانند در سنگر دفاع از سلامت مردم، ادامه دهنده راه مدافعان حریم اسلام و کیان انقلاب اسلامی باشند.

وی افزود: خدا رو شکر پس از حدود ۲ سال زحمات طاقت فرسا در مبارزه با بیماری کرونا و سختی های فراوان در پیک های مختلف، فرصت وشرایط مطلوب و بهتری ایجاد شاد تا باز دور هم جمع شویم و روز تولد حضرت زینب (س) و روز پرستار را به همدیگر تبریک بگوئیم و جشن بگیریم .

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان در ادامه افزود : هرکس به هر شکلی که برای بیمار قدمی بردارد پرستار است ، همه وهمه کسانی که از بدو ورود بیمار تا زمانی که از مراکز درمانی خارج میشود برای وی خدمتی انجام دهند درواقع پرستار هستند و همه ما برای بیمار پرستاریم و افتخار میکنیم که یک پرستارهستیم و در واقع شغل ما خدمت کردن است و خدمت به بیمار عبادت است و قابل مقایسه با دیگر شغل ها نیست که باید قدر آن را بدانیم .

دکتر محمد آرزومند رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز نیز با بر شمردن تلاش وکوشش پرستاران و مدافعان سلامت در مبارزه با کرونا گفت : این دوران را میتوان به زمان جنگ تطابق داد ، در آن زمان دشمنی دیده میشد ، با دشمن می جنگیدند و عده ای از رزمندگان به شهادت میرسیدند و کادر درمان و پرستاران در خط  دوم و سوم بودند و خدمت میکردند ولی تویه این قضیه برعکس شد و کادر درمان در خط مقدم در حال جنگیدن و مبارزه با بیماری کرونا هستند و بقیه بعنوان نیروهای پشتیبان در خط های بعدی قرار دارند .

رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) تاکید کرد: ما از شروع بیماری کرونا همراه با بیمارستانهای دانشگاهی و حتی پیشگام تر از آنها در صحنه بودیم این زحمت به عهده کادر درمان و پشتیبانی بیمارستان بود . در تمام پیک ها بودیم بخصوص در دو پیک آخر از بهمن ماه تا یکی دوماه پیش ، یک ریزبچه های ما درگیری بیماری بودند .

دکتر آرزومند با اشاره به اینکه تمام پرسنل ، بخصوص پرستاران از جانشان مایه گذاشتند گفت : این نکته ای است که نباید از خاطرات پاک شود که زحمات شما پرستاران و کادر سلامت اجر اوخروی دارد . شما از بحران با سرافرازی بیرون آمدیم و نتیجه سرافرازی شما ،  نتایج ارزیابی دانشگاه و رضایتمندی بیماران از عملکرد تان بیرون آمده که بیانگر این است که به بهترین شکل عمل و کار کردید.

در پایان این مراسم که با مشارکت فروشگاه هزار نقش و با برنامه های مفرح شاهنامه خوانی ، استند آپ کمدی و موسیقی سنتی همراه بود از ۶۵ پرستار نمونه بیمارستان با اهدای لوح ، تجلیل شد

کد خبر: ۱۴۰۰۷۱۰۰۹۲۰۰۰۳۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *