اخبار داغ

ارسال ۵۲۶ اثر به دبیرخانه ششمین جشنواره رسانه ابوذر خوزستان

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، رئیس سازمان بسیج رسانه سرگرد پاسدار سجاد بهمئی از دریافت ۵۲۶ اثر در ششمین جشنواره رسانه ابوذرخوزستان خبر داد وی افزود؛ این جشنواره حضور فرهیختگان رسانه استان را فراهم نموده است و امیدواریم که در ایستگاه ششم، این جشنواره بتواند، بیش از پیش، بدرخشد. رئیس سازمان بسیج رسانه خوزستان ، […]

اشتراک گذاری
20 آذر 1400
115 بازدید
کد مطلب : 139206

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، رئیس سازمان بسیج رسانه سرگرد پاسدار سجاد بهمئی از دریافت ۵۲۶ اثر در ششمین جشنواره رسانه ابوذرخوزستان خبر داد

وی افزود؛ این جشنواره حضور فرهیختگان رسانه استان را فراهم نموده است و امیدواریم که در ایستگاه ششم، این جشنواره بتواند، بیش از پیش، بدرخشد.

رئیس سازمان بسیج رسانه خوزستان ، در ادامه گفت: جشنواره ابوذر، یک رویداد بی‌نظیر رسانه ای در داخل کشور است

بهمئی درباره این جشنواره، گفت: در این جشنواره آثار حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای حضور دارند و آثار رسیده به جشنواره نیز در۹ قالب و ۱۱ محور‌ تقسیم بندی شده است ، که در مجموع تمام آثار این جشنواره، توسط ۵ نفر از اساتید توانمند عرصه رسانه استان، در بخش‌های مختلف داوری می شود.

وی درباره جزئیات مراسم اختتامیه جشنواره، گفت: اختتامیه این جشنواره دهه اول دیماه در اهواز برگزار خواهد شد، تلاش ما این است که بتوانیم اختتامیه جشنواره را به صورت حضوری با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار نماییم.
ایشان افزود برترین های جشنواره پس از داوری طی روزهای آینده اعلام خواهد شد.

کد خبر: ۱۴۰۰۷۱۰۰۹۲۰۰۱۳۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *