اخبار داغ

گروه جهادی شهید همت خوزستان، پویش «همه یک خانواده ایم» را برگزار کرد

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، گروه جهادی شهید همت خوزستان، پویش «همه یک خانواده ایم» را برگزار کرد بخش سوسن شهرستان ایذه روستای فالح،دیگه ترو،شهید خدابخشی،دهمیران،گل بردر،تلخاب،پاتوه،اندیکا،مدرسه بلا حبشی،شهید مدرس چلوار، مقصد گروه جهادی شهید همت شهرستان ایذه بود تا با بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید هدایایی را به دانش‌آموزان مناطق محروم اهدا کند. گروه […]

اشتراک گذاری
18 آذر 1400
101 بازدید
کد مطلب : 138990

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، گروه جهادی شهید همت خوزستان، پویش «همه یک خانواده ایم» را برگزار کرد

بخش سوسن شهرستان ایذه روستای فالح،دیگه ترو،شهید خدابخشی،دهمیران،گل بردر،تلخاب،پاتوه،اندیکا،مدرسه بلا حبشی،شهید مدرس چلوار، مقصد گروه جهادی شهید همت شهرستان ایذه بود تا با بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید هدایایی را به دانش‌آموزان مناطق محروم اهدا کند.

گروه جهادی شهید همت خوزستان در پویش «همه یک خانواده ایم » در کنار لوازم‌التحریر برای هر دانش‌آموز چندین جفت کفش و دخترانه و پسرانه را هم در نظر گرفت و در بسته‌های مجزا تقدیم دانش‌آموزان این مناطق کرد.

علی اکبر خسروی مدیر گروه جهادی شهید همت شهرستان ایذه، اظهار داشت: همزمان با شروع سال تحصیلی ۱۴۰۰ ـ ۱۴۰۱ مناطق محروم شهرستان ایذه شناسایی و برای خدمت رسانی عازم این بخش شدیم.

وی افزود: در پویش «همه یک خانواده ایم » گروه جهادی شهید همت خوزستان ما در کنار محرومان خواهیم ماند.وی همچنین با ب تشریح فعالیت در مناطق محروم اعم از ساخت امکانات بهداشتی و تاسیس کتابخانه هم اشاره کرد و گفت: اغلب فعالیت‌های گروه جهادی، فرهنگی است، اما با شیوع کرونا فعالیت‌های بهداشتی و اجتماعی هم به آن افزوده شد و تعمیر و تجهیز خانه‌های برخی از هموطنان در روستاها در راس امور قرار گرفت. هرچند در کنار آن برنامه‌هایی چون نذر آب، پخت و توزیع نان صلواتی، نذر قربانی، پویش‌هایی به مناسبت‌های مختلف، اطعام در ماه محرم و سفر همچنین روز اربعین و… در دستور کار بود. 

مدیر گروه جهادی شهید همت ایذه کمک‌های مومنانه را صرفا منوط به ایام شیوع کرونا در کشور ندانست و از هموطنان درخواست کرد در پویش‌های مومنانه سهیم شوند.

کد خبر: ۱۴۰۰۷۱۰۰۹۱۸۰۰۲۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *