اخبار داغ

پیکرهای ۵۸ شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس یک هفته در اهواز می‌ماند

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از مهر ؛ پیکر پاک این شهدا صبح پنجشنبه (۱۸ آذر) از طریق مرز شلمچه وارد کشور شد. این پیکرهای تازه تفحص شده مربوط به شهدای عملیات‌های کربلای ۴ و کربلای ۵ در جنگ تحمیلی ایران و عراق است.و به گفته ی سردار سید محمد باقر زاده […]

اشتراک گذاری
18 آذر 1400
133 بازدید
کد مطلب : 139061

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از مهر ؛ پیکر پاک این شهدا صبح پنجشنبه (۱۸ آذر) از طریق مرز شلمچه وارد کشور شد. این پیکرهای تازه تفحص شده مربوط به شهدای عملیات‌های کربلای ۴ و کربلای ۵ در جنگ تحمیلی ایران و عراق است.
و به گفته ی سردار سید محمد باقر زاده ، فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پیکر مطهر ۵۸ شهید وارد شده از مرز شلمچه به معراج شهدای اهواز منتقل شده اند و مردم اهواز یک هفته میزبان آنها خواهند بود.

ایشان با بیان اینکه تعداد شهدا ۶۰ پیکر است اما ۲ پیکر از شهدا که در خاک ایران پیدا شده بود، افزود: امروز ۵۸ شهید وارد خاک ایران شد که مربوط به عملیات‌های والفجر مقدماتی، خیبر، بدر، کربلای ۵ و تک دشمن در آخر جنگ است که در مناطق عملیاتی فکه، شرق دجله و شلمچه پیدا شدند.

فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، شمار شهدای پیدا شده در خاک عراق را ۴۶ هزار شهید بیان کرد و گفت: هنوز بیش از سه هزار شهید دیگر باقی مانده که باید پیدا شود.

همچنین گفتنی است که شب پنجشنبه مورخ ۱۸آذر دعای پر فیض کمیل در معراج شهدا در جوار این شهدای عزیز برگزار میگردد.

معراج شهدای اهواز
cof_soft

کدخبر:۱۴۰۰۷۰۲۰۹۱۸۰۰۱۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *