اخبار داغ

همزمان با ۱۶ آذر روز دانشجو ، رضا امینی شهردار اهواز و امیر آهن جان مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز میهمان تحریریه ی خبرگزاری ایسنا

همزمان با ۱۶ آذر روز دانشجو ، رضا امینی شهردار اهواز و امیر آهن جان مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز میهمان تحریریه ی خبرگزاری ایسنا به میزبانی دکتر علوی رئیس جهاد دانشگاهی اهواز بودند . در این دیدار علوی به تشریح رسالت این خبرگزاری پرداخت و گفت: ایسنا تنها خبرگزاری است که […]

اشتراک گذاری
17 آذر 1400
85 بازدید
کد مطلب : 138918

همزمان با ۱۶ آذر روز دانشجو ، رضا امینی شهردار اهواز و امیر آهن جان مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز میهمان تحریریه ی خبرگزاری ایسنا به میزبانی دکتر علوی رئیس جهاد دانشگاهی اهواز بودند .

در این دیدار علوی به تشریح رسالت این خبرگزاری پرداخت و گفت: ایسنا تنها خبرگزاری است که با هویت دانشجویی تنها با تکیه بر توان و خلاقیت و بدون جانبداری و اهداف مغرضانه اخبار خوب ، مفید و امید بخش و همچنین معضلات و مشکلات را مخابره می‌کند.

رضا امینی نیز در ادامه ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ۱۶ آذر روز دانشجو ، در پاسخ سوال دبیر سرویس اجتماعی خبرگزاری ایسنا مبنی بر اینکه چه اولویت ها واهدافی در مجموعه مدیریت شهری دارند اظهار کرد: اولویت ما ایجاد حاشیه زیبا برای رودخانه کارون و تبدیل آن به یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری ملی و بین المللی ، حل معضل دفع آبهای سطحی ، نهضت آسفالت و همچنین توسعه مناطق کم برخوردار است که در کانون توجه می باشد .
وی ادامه داد: طبق یک تناسب و قاعده در بین کلانشهرها که ۳۰ درصد بودجه به امور جاری و پرداخت حقوق و ۷۰ درصد به امور عمرانی اختصاص می‌یابدگفت: متاسفانه این موضوع در شهر اهواز وجود ندارد و بخش اعظمی از درآمدها به حقوق و دستمزد پرسنل اختصاص می یابد.

امینی تصریح کرد: علیرغم چالش‌های فراوان در شهر اهواز و با توجه به وضعیت اقتصادی حاکم بر کشور ، علاوه بر مدیریت جهادی و همیاری مردم نیاز به یک برنامه‌ریزی اصولی داریم .

شهردار اهواز در پاسخ به سوال دیگری از خبرنگار خبرگزاری ایسنا در خصوص انتصابات اخیر در شهرداری نیز گفت: انتصاب در هر اداره یا سازمانی یک امر عادی است و شهرداری اهواز هم از این قاعده مستثنی نیست و ما هدف‌مان اینست که بتوانیم با این انتصابات گامی در جهت رشد و توسعه شهر اهواز برداریم.

وی در ادامه با اشاره به مدیریت، منابع و زمان به عنوان سه ضلع مهم حل چالش های مدیریت شهری عنوان کرد: اهواز نیازمند جهش بزرگی در عرصه های مختلف از جمله سرمایه گذاری و مشارکت اقشار مختلف در امر توسعه و بهسازی بافت های فرسوده و ناکار آمد است که این موضوع نیز دردستور کار حتما قرار خواهد گرفت تا از املاک و اراضی که متعلق به شهرداری است در پروژه های عمرانی جهت ایجاد و ساخت امکانات رفاهی، اجتماعی و فرهنگی مانند فضای سبز استفاده کنیم و سرمایه های منجمد در شهرداری را به سرمایه های تولید تبدیل کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در کار تیمی ضرورت رسیدن به هدف، تعامل بین بخشی است که باتوجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای حل وضعیت آب های سطحی و لزوم تعامل با آبفای استان در حال برنامه‌ریزی جامع هستیم تا با مدیریت یکپارچه به سمت توسعه اهوازی برویم که شان مردم آن حفظ شود.

در پایان این نشست خبری شهردار اهواز با اهدای قاب عکسی مزین به تصویر رهبر معظم انقلاب و سردار دلها جلسه را خاتمه داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *