اخبار داغ

پذیرش ۱۰۰ استعلام بنگاه اقتصادی از دفتر سرمایه گذاری

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، سیف الله قنواتی مسئول دفتر سرمایه گذاری شرکت گاز در گفتگو با روابط عمومی این شرکت از پذیرش ۱۰۰ استعلام بنگاه اقتصادی در یکسال گذشته از طریق دفتر سرمایه گذاری خبر داد. قنواتی گفت: دفتر سرمایه گذاری شرکت گاز استان […]

اشتراک گذاری
10 آذر 1400
63 بازدید
کد مطلب : 138802

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، سیف الله قنواتی مسئول دفتر سرمایه گذاری شرکت گاز در گفتگو با روابط عمومی این شرکت از پذیرش ۱۰۰ استعلام بنگاه اقتصادی در یکسال گذشته از طریق دفتر سرمایه گذاری خبر داد.

قنواتی گفت: دفتر سرمایه گذاری شرکت گاز استان اوایل سال ۹۹ با هدف تسهیل در امر گازرسانی و پاسخ به استعلام‌های طرح های اقتصادی زودبازده در دو سطح کشاورزی و صنعتی راه اندازی شد.

وی افزود: طرح های کشاورزی شامل: مرغداری‌ها، گلخانه‌ها، برنجکوبی‌ها می باشد که با تدابیر اتخاذ شده از طریق سامانه پنجره واحد رسیدگی شده است.

قنواتی تصریح کرد: در بخش صنعتی و پتروشیمی که رسیدگی به استعلام های صنایع موجود در شهرک‌های صنعتی، سازمان‌ها و واحدهای تولیدی را شامل می شود کارخواست ها به صورت ویژه پاسخ داده شده است.

مسئول دفتر سرمایه گذاری گاز خوزستان با اشاره به اینکه از ابتدای سال ۹۹ تا کنون بیش از ۱۰۰ استعلام دریافت شده است، اظهار داشت: این دفتر در ابتدای سال ۱۴۰۰ دو پروژه سرمایه گذاری خارجی از کشور چین را پذیرش کرده است.


کد خبر: ۱۴۰۰۶۷۴۰۹۱۰۰۰۱۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *