اخبار داغ

انواع بشکه پلاستیکی ۲۲۰ لیتری چیست؟

امروزه بشکه های پلاستیکی ۲۲۰ لیتری به جزء مهمی از نیاز شرکت ها تبدیل شده اند. جدا از حفظ و نگه داری محصولات تمام شده یا مواد شیمیایی، بشکه های پلاستیکی به نگهداری ضایعات تا هنگام دفع نهایی شان کارساز هستند. علاوه بر این، بشکه های پلاستیکی به کاهش اثرات مخرب فعالیت های بشر بر […]

اشتراک گذاری
10 آذر 1400
53 بازدید
کد مطلب : 138791

امروزه بشکه های پلاستیکی ۲۲۰ لیتری به جزء مهمی از نیاز شرکت ها تبدیل شده اند. جدا از حفظ و نگه داری محصولات تمام شده یا مواد شیمیایی، بشکه های پلاستیکی به نگهداری ضایعات تا هنگام دفع نهایی شان کارساز هستند.

علاوه بر این، بشکه های پلاستیکی به کاهش اثرات مخرب فعالیت های بشر بر روی محیط کمک می کند. در این مقاله ما حقایق جالبی در رابطه با انواع بشکه های پلاستیکی به خصوص بشکه پلاستیکی ۲۲۰ لیتری را ذکر خواهیم کرد. قبل از پرداختن به انواع بشکه پلاستیکی، به صورت مختصری در مورد کارکرد بشکه های پلاستیکی و مزایای آنها ارائه می دهیم.

کاهش اثرات زیست محیطی

بشکه پلاستیکی ۲۲۰ لیتری به کاهش ردپای ما در محیط با ذخیره انرژی، کاهش استفاده از مواد و همچنین انتشار کربن کمک می کنند. هزینه استفاده از این بشکه های پلاستیکی مهار، ذخیره سازی و انتقال محصولات مشتری چندبرابر کمتر نسبت به استفاده از دیگر موارد است.

کمک به کاهش ضایعات

مطالعات نشان داده اند که استفاده از بشکه پلاستیکی برای بسته بندی در کاهش ضایعات بسیار موثر است. خاصیت حفظ هوا درون بشکه، طبیعت غیر قابل نفوذشان همراه با توانایی تحمل تغییرات شدید آب و هوایی یک محیط ایمن حفاظت شده برای ذخیره مواد قابل مصرف ایجاد کرده است. بشکه های پلاستیکی عمر مفید مواد غذایی و دیگر مواد خوراکی و قابل مصرف را افزایش می دهند.

قابلیت بازیافت

بشکه پلاستیکی ۲۲۰ لیتری می توانند بازیافت شده و به دیگر مواد تبدیل شوند. خاصیت محیط زیست دوستی پلاستیک ها، آن ها را مناسب ترین گزینه برای ذخیره، بسته بندی، انتقال و نگه داری محصولات مختلف اعم از صنایع غذایی، دارویی، نقاشی و شیمیایی، تبدیل کرده است.

انواع بشکه پلاستیکی ۲۲۰ لیتری چیست؟

جالب است بدانید که در کل بشکه های پلاستیکی ۲۲۰ لیتری در ۲ نوع تولید می شوند که شامل دو مورد بشکه پلاستیکی درباز و بشکه پلاستیکی در بسته می شوند که هرکدام از آنها دارای خصوصیات خاص خود می باشند و قابلیت های خود را دارا می باشند. در زیر به توضیح کلی در مورد هر کدام از مدل ها و صنایعی که بیشترین کاربرد را دارند بیان می شود.

بشکه پلاستیکی ۲۲۰ لیتری دهانه باز: ویژه مواد غذایی و شیمیایی

بشکه پلاستیکی ۲۲۰ لیتری دهانه باز عمدتا برای مصارف صنایع غذایی بوده که دارای استاندارد FDA و Food Grade می‌باشند. طراحی این مدل از محصول به لحاظ فرمولاسیون به گونه ای است که مانع تولید و رشد باکتری ها و قارچ ها گردیده و توسط اورینگ های آب بندی که در داخل درب بشکه قرار می گیرد و از جنس Food Grade می‌باشد کاملا آب بندی می شود. همچنین با بکار گیری طوق فلزی دور درب ضمن استحکام درب موجب اطمینان از بسته بودن درب و عدم خروج هر گونه مواد داخلی گردیده و دارای پلمپ محافظ برای جلوگیری از هر گونه دستکاری در طول حمل تا مقصد نهایی می باشد. این بشکه دارای درب بزرگ مجهز به دو درب ۲ اینچی است.

بشکه پلاستیکی ۲۲۰ لیتری دهانه بسته: ویژه مواد شیمیایی وپتروشیمیایی و روغن های صنعتی ودارویی

بشکه پلاستیکی ۲۲۰ لیتری دهانه بسته به دلیل وجود یک رینگ در بالای هر بشکه و نداشتن دستگیره جهت جابجایی (Handleless) نسبت به سایر مدلها از مقاومت بالاتری در برابر تنش و ضربه های وارده برخوردار می باشند. این بشکه ها از نوع دهانه بسته بوده و دارای دو درب با قطر ۲ و ۲.۵ اینچ می باشند. که به منظور افزایش ایمنی بشکه‌ها، یکی از دربها به صورت سوپاپ دار طراحی شده تا در موقع تغییرات فشار داخلی بر اثر اختلاف ارتفاع و دمای هوا بشکه دچار تغییر حالت  نشود. همچنین هر دو درب توسط پلمپ های محافظ برای جلوگیری از هر گونه دستکاری مواد بسته شده اند. این بشکه ها در صنایع روغن و گریس و انواع روغن های سنتتیک و روغنهای دنده و روغن های صنعتی به دلیل ویژگی های خاص از جمله نگه داشتن تمیزی روغن در بالاترین سطح ممکن (ناس) قابل استفاده می باشد.

همچنین این بشکه ها در صنایع نفت و گاز، پتروشیمی، صنایع نظامی، صنایع شیمیایی، صنایع غذائی، آرایشی، بهداشتی و شرکت های داروسازی قابل استفاده می باشند.

خصوصیات انواع بشکه پلاستیکی ۲۲۰ لیتری

بشکه پلاستیکی 220 لیتری در باز دارای یک دریچه می باشد، البته به یاد داشته باشید که این دریچه را کاملا محکم می سازند به صورتی که هیچ مایعی نمی تواند به آن نفوذ کند یا از آن خارج شود چرا که هیچ درزی روی آن وجود ندارد، درضمن روی دریچه ها کلاهک هایی وجود دارد که از جعل و سرقت مواد داخل بشکه جلوگیری می نماید. به یاد داشته باشید که بیشتر محصولات تولیدکنندگان معتبر قابل شستشو می باشند از این رو شما می توانید آنها را بشویید و دوباره و چند باره از آنها استفاده نمایید. این محصولات شامل : انواع درب و پلمپ، بشکه های uv دار و نیمه رسانا، بشکه های ویژه روغن صنعتی، بشکه های مواد شیمیایی و بشکه های مواد غذایی می شوند.

دلیل رنگ آبی بشکه های پلاستیکی

بشکه های پلی اتیلنی در رنگ های مختلفی ساخته شده اند. برای مثال، برخی به دلیل اینکه محتویات درونش دیده شود که تا چه سطحی پر شده است، به رنگ طبیعی و برای انتقال موقت ساخته شده اند. هرچند این بشکه ها نسبت به اشعه فرابنفش مقاوم نیستند و جهت ذخیره سازی در فضای آزاد مناسب نیستند. بشکه های مشکی هم گاهی می توانند مشکل ساز باشند، رنگدانه های مشکی از ترکیب رنگ های مختلف در فرآیند بازیافت به وجود می آیند و هیچ اطمینان وجود ندارد که مواد پلاستیکی قبلی برای چه مصارفی استفاده می شدند. بشکه های مشکی معمولا برای ذخیره سازی مواد غذایی در نظر گرفته نمی شوند.

در ساخت اکثر بشکه های پلی اتیلنی از رنگدانه های آبی استفاده می شود و بشکه های پلاستیکی آبی نسبت به اشعه فرابنفش مقاومت بیشتری دارندتمامی رنگ های استفاده شده Food Grade  بوده و برای صنعت مواد غذایی استاندارد هستند.

چرا پناد پلاستیک؟

شرکت پناد پلاستیک، تولید کننده بشکه پلاستیکی 220 لیتری (پلی اتیلنی) فوق سنگین، اعم از دهانه بسته و دهانه باز با بهترین کیفیت و با مواد اولیه مرغوب می باشد.

این شرکت به منظور تولید بشکه با کیفیت، از جدیدترین تکنولوژی های روز جهان برای تولید بشکه و با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات به روز کشور آلمان بهره جسته است.

به منظور رسیدن به جایگاه تولیدکننده بشکه با کیفیت، این شرکت دارای استاندارد و تاییدیه های مختلف در زمینه تولید بشکه های پلاستیکی (پلی اتیلنی) ۲۲۰ لیتری بوده و محصولاتی با ویژگی های خاص مقاومت بالا در برابر ضربه، حرارت، انبارش، مواد شیمیایی خطرناک، عدم آلودگی به مواد باکتریایی، تمیزی بالا، عدم مهاجرت از بشکه به مظروف و بالعکس و … تولید می کند.

بشکه های تولید شده در پناد پلاستیک در عین استحکام بسیار بالا، دارای وزن بهینه شده می باشد. با توجه به این مساله که شرکت پناد پلاستیک از سری درب های استاندارد بر روی بشکه های خود بهره می گیرد، بارگیری و تخلیه مظروف داخل آن بسیار آسان بوده و فرم سطح بالای بشکه امکان تخلیه حداکثری مظروف را ایجاد می کند.

علاقه مندان جهت خرید بشکه پلاستیکی ۲۲۰ لیتری می توانند با مشاوران این شرکت تماس حاصل نمایند

کد: ۱۴۰۰۷۱۰۰۹۱۰۰۰۱۳

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *