اخبار داغ

با اجرای پروژه تامین آب شرب , عشایر منطقه سرهوره از توابع شهر باغملک از آب شرب پایدار بهره مند خواهند شد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، مهندس سیداسکندرموسوی زاده برای بازدید از پروژه های عمرانی امور عشایر باغملک و دیدار با عشایر به این شهرستان سفرکرد. در این سفر سیداسکندرموسوی زاده ضمن بازدید از پروژه جاده عشایری سرهوره باغملک , با حضور در این روستای عشایری, […]

اشتراک گذاری
09 آذر 1400
78 بازدید
کد مطلب : 138708

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، مهندس سیداسکندرموسوی زاده برای بازدید از پروژه های عمرانی امور عشایر باغملک و دیدار با عشایر به این شهرستان سفرکرد.

در این سفر سیداسکندرموسوی زاده ضمن بازدید از پروژه جاده عشایری سرهوره باغملک , با حضور در این روستای عشایری, مستقیما با عشایر منطقه دیدار و مسائل و مشکلات آنها را بی واسطه مورد بررسی قرار دادند .

مهندس موسوی زاده در رابطه با این نشست گرم و صمیمی گفت : عشایر امسال بعلت خشکسالی نیازمند پشتیبانی و حمایت بیشتری از طرف دولت هستند و نیازهای مهمی که عشایر در منطقه سرهوره برای ما مطرح کردند شامل تامین علوفه , آرد و نفت هست که به امیدخدا با پیگیریهای لازم رو انجام داده ایم تا نیازهای این عزیزان بزودی مرتفع شود .

موسوی زاده گفت : برای تامین آب شرب عشایر این منطقه بصورت پایدار و دائمی نیز قبلا کارهای عمرانی خوبی انجام شده که به امیدخدا بزودی مطالعات فازدوم آن آغاز و پس از بررسیهای فنی و اقتصادی , عملیات اجرایی آن را برای تکمیل طرح آبرسانی این منطقه آغاز خواهیم کرد .

با اجرای پروژه های مذکور, بیش از ۳۰ خانوار عشایر از نعمت جاده دسترسی مناسب و آب شرب سالم و پایدار برخوردار خواهند شد .


کد خبر: ۱۴۰۰۶۷۴۰۹۰۹۰۰۲۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *