اخبار داغ

گفتگو با سرکار خانم سمیه صائب نیا؛ مدیر مسئول و صاحب امتیاز نشریه علمی- تخصصی ” کنکاش مدیریت و حسابداری”

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از خانم سمیه صائب نیا (مدیر مسئول و صاحب امتیاز)، نشریه علمی- تخصصی “کنکاش مدیریت و حسابداری ” به صورت فصلنامه با دریافت مجوز شماره ۸۸۵۳۱ در مورخ ۱۱/۰۵/۱۴۰۰ از وزارت مربوط در جهت پاسخگویی به نیازهای پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی، داوطلبان آزمون ورودی دکتری جهت مصاحبه، اساتید و پژوهشگران […]

اشتراک گذاری
08 آذر 1400
92 بازدید
کد مطلب : 138650

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از خانم سمیه صائب نیا (مدیر مسئول و صاحب امتیاز)، نشریه علمی- تخصصی “کنکاش مدیریت و حسابداری ” به صورت فصلنامه با دریافت مجوز شماره ۸۸۵۳۱ در مورخ ۱۱/۰۵/۱۴۰۰ از وزارت مربوط در جهت پاسخگویی به نیازهای پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی، داوطلبان آزمون ورودی دکتری جهت مصاحبه، اساتید و پژوهشگران گرامی فعالیت نموده و با چشم انداز ایجاد فضای پژوهشی مناسب به دنبال تحقق این رسالت خواهد بود.

وی ادامه داد فصلنامه کنکاش مدیریت و حسابداری تلاش دارد فضایی علمی برای به اشتراک گذاشتن آخرین تحولات و پیشرفت های دنیای علم و عمل در حوزه مدیریت و حسابداری را برای دانشگاهیان و متخصصان فراهم آورد. صائب نیا افزود: هدف اصلی نشریه توسعه زمینه تبادل ایده ها در طیف وسیعی از موضوعات مهم مربوط به مدیریت و حسابداری و ارایه محرک برای تحقیق و توسعه بیشتر در این حوزه است. 

صائب نیا در ارتباط با اینکه این فصلنامه در این مدت کوتاه فعالیت خود توانسته رضایت پژوهشگران را جلب نموده و مقالات زیادی را دریافت نماید بطوری که آخرین گواهی های صادر شده در پاییز ۱۴۰۱ نمایه خواهد شد. افزود: این نشریه فعالیت خود را بصورت الکترونیکی از طریق سامانه به آدرس (https://jmar.ir/) آغاز نموده و کلیه کارهای مربوط به نشریه  با استفاده از فناوری جدید و بصورت الکترونیکی صورت می گیرد.

ایشان با بیان اینکه آمار دریافتی مقالات تاکنون زیاد بوده و نیاز به داوران توانمند و فعال در نشریه بیش از پیش افزایش پیدا کرده است لذا از کلیه افراد علاقه مند به داوری با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری در رشته های مرتبط با فعالیت نشریه (مدیریت و حسابداری کلیه گرایش ها) به مناسبت هفته پژوهش دعوت به همکاری می نماید.

صائب نیا در خاتمه بیان نمود: این نشریه در استان اردبیل فعالیت میکند ولی تاکنون مقالات زیادی را از دانشجویان دانشگاه علامه تهران و سایر دانشگاه های معتبر در اقصی نقاط کشور عزیزمان دریافت نموده است که امید است بتواند فرصت تعامل و تبادل دانش میان پژوهشگران در عرصه آموزش و دانشگاه را فراهم نماید. و باعث انتشار حاصل از پژوهش های نوین در حوزه های مرتبط با مدیریت و حسابداری گردد و موجبات ارتقاء سطح دانش صاحبنظران، اساتید، دانشجویان و افراد علاقه مند به این مباحث را فراهم آورد و نهایتا با تحلیل علمی مسائل و مشکلات صنعت به مسئله یابی و ارائه راهکارهای علمی کمک شایانی نماید.

کد: ۱۴۰۰۷۱۰۰۹۰۸۰۰۸۱

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *