اخبار داغ

۱۴ مدرسه زلزله زده اندیکا به دست جهادگران نوسازی می شوند

در ادامه فعالیت های جهادی، ۱۴ مدرسه زلزله زده اندیکا به دست جهادگران نوسازی می شوند مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: جهادگران کار بازسازی و تعمیرات ۱۴ مدرسه زلزله زده اندیکا را آغاز کرده کرده اند. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی خوزستان؛ سرهنگ […]

اشتراک گذاری
08 آذر 1400
58 بازدید
کد مطلب : 138631

در ادامه فعالیت های جهادی، ۱۴ مدرسه زلزله زده اندیکا به دست جهادگران نوسازی می شوند

مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: جهادگران کار بازسازی و تعمیرات ۱۴ مدرسه زلزله زده اندیکا را آغاز کرده کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی خوزستان؛ سرهنگ یونس زبیدی، مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان مستقر در اندیکا گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته و بررسی های انجام شده از مناطق زلزله زده اندیکا، دو گروه جهادی کار بازسازی و تعمیرات ۱۴ مدرسه را در بخش چلو، شیمبار و روستاهای اندیکا آغاز کرده اند که تاکنون ۵ مدرسه تکمیل شده است.

سرهنگ زبیدی با اشاره به تلاش شبانه روزی نیروهای جهادی در منطقه برای سرعت بخشیدن به روند بازسازی ها گفت: در حدود ۱۴ روز است که نیروهای جهادی دو گروه شهید عباس دانشگر و جهادگران گروه شهید اسماعیل برمکی بسیج سازندگی سپاه خوزستان کار بازسازی و تعمیرات این مدارس ۳ تا ۶ کلاسه به همراه خوابگاه ها و بخش های دیگر آن ها را آغاز کرده و ۵۰ درصد از کار را پیش برده اند.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط نیروهای جهادی در این مدارس اظهار کرد: تعمیرات انجام شده شامل گچ کاری، برق کاری، تعمیرات شیرآلات، درب و پنجره ها، موزاییک کاری، رنگ آمیزی و… می باشد.

سرهنگ زبیدی با عنوان اینکه تا کنون در حدود یک میلیارد تومان هزینه صورت گرفته گفت: به لطف خداوند و تلاش نیروهای جهادگر تا کنون ۵ مدرسه آماده شده و طبق بررسی های انجام شده ان شالله در مدت یک ماه همه این ۱۴ مدرسه تکمیل و آماده پذیرش دانش آموزان شود.

کد: ۱۴۰۰۷۱۰۰۹۰۸۰۰۴۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *