اخبار داغ

مراسم تکریم و معارفه سرپرست گاز خوزستان برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، با حضور سیدجلال نورموسوی سرپرست مدیریت امور هماهنگی گازرسانی شرکت ملی گاز ایران، اعضای هیات مدیره و جمعی از روُسای شرکت گاز خوزستان، مراسم تکریم مدیر عامل پیشین و معارفه سرپرست جدید گاز خوزستان برگزار شد. نورموسوی گفت: صنعت گاز […]

اشتراک گذاری
07 آذر 1400
95 بازدید
کد مطلب : 138531

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، با حضور سیدجلال نورموسوی سرپرست مدیریت امور هماهنگی گازرسانی شرکت ملی گاز ایران، اعضای هیات مدیره و جمعی از روُسای شرکت گاز خوزستان، مراسم تکریم مدیر عامل پیشین و معارفه سرپرست جدید گاز خوزستان برگزار شد.

نورموسوی گفت: صنعت گاز استان خوزستان دارای سرمایه های بی بدیلی است که مطمئناً از این ظرفیت ها در جهت بهبود وبالا بردن راندمان کار باید استفاده کرد.

وی با تاکید بر اینکه سیستم های سنتی دیگر قابلیت اجرا ندارند، بهینه کاوی را به عنوان ابزار پیشرفت برشمرد و افزود: رشد بهتر سازمان با ابزاری نظیر باشگاه بهینه کاوی فزاینده می شود.

سرپرست مدیریت امور هماهنگی گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه استمرار جریان گاز یکی از وظایف مهم خوزستان است که این مسئله نتیجه بهره وری منابع و نهایتاً رضایت مندی ذینفعان را در پی دارد.

نورموسوی تصریح کرد: علی رغم ارائه الکترونیک خدمات گازرسانی از طرق مختلف، در ارائه خدمات به مردم بسیار ضعیف هستیم، و در این راستا باید رضایت مندی مردم باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی شرکت گاز را یک بنگاه اقتصادی برشمرد و تاکید کرد: شیوه فروش ما نیاز به بروزرسانی دارد و در این راستا خیلی از قوانین راکد را باید با نواندیشی جاری سازی کرد.

نورموسوی ضمن تجلیل از ابول پور مدیر عامل پیشین گاز خوزستان اظهار داشت: حسن شهرت اجتماعی، رضایت مندی کارکنان، خستگی ناپذیری و روحیه جهادی را از ویژگی های برجسته ی  وی برشمرد.

سرپرست مدیریت امور هماهنگی گازرسانی شرکت ملی گاز ایران ضمن معارفه زری میدانی به عنوان سرپرست گاز خوزستان، تاکید کرد: از ظرفیت ها و سرمایه منابع انسانی در جهت بالا بردن میزان رضایت مندی استفاده شود و در بهره گیری از توانمندی ها نباید غافل شویم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تغییرات داخلی اشاره کرد و گفت: اگر تغییری در ساختار داخلی انجام می شود باید با توجه به شایسته سالاری صورت بگیرد.


کد خبر: ۱۴۰۰۶۷۴۰۹۰۷۰۰۱۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *