اخبار داغ

قاضی سراج معاون سیاسی رئیس قوه قضاییه شد

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از ایرنا قاضی «ناصر سراج» از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به عنوان معاون سیاسی رئیس قوه قضاییه منصوب شد. به گزارش روز یکشنبه از مرکز رسانه قوه قضاییه، قاضی سراج پیش از این دادستان نظامی تهران بود و مسئولیت‌های مختلف قضایی از جمله مشاور ریاست قوه […]

اشتراک گذاری
07 آذر 1400
148 بازدید
کد مطلب : 138502

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از ایرنا قاضی «ناصر سراج» از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به عنوان معاون سیاسی رئیس قوه قضاییه منصوب شد.

به گزارش روز یکشنبه از مرکز رسانه قوه قضاییه، قاضی سراج پیش از این دادستان نظامی تهران بود و مسئولیت‌های مختلف قضایی از جمله مشاور ریاست قوه قضاییه، ریاست سازمان بازرسی کل کشور، عضو معاون دیوان عالی، معاون سیاسی- امنیتی دادستان کل کشور، معاون دادگستری و سرپرست محاکم کیفری و دادسرای جنایی تهران و قضاوت در پرونده‌های مهمی از جمله پرونده‌ فساد سه هزار میلیاردی در کارنامه وی به چشم می‌خورد.

براساس این گزارش، ساختار معاونت سیاسی ریاست قوه قضائیه در زمان ریاست مرحوم آیت‌الله یزدی ایجاد شد.

این پست پس از دوره مدیریتی آیت‌الله یزدی در دستگاه قضایی منحل شد که با انتصاب قاضی سراج از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای برای بار دیگر معاونت سیاسی رئیس قوه قضائیه احیا گردید.

کدخبر:۱۴۰۰۷۰۲۰۹۰۷۰۰۳۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *