اخبار داغ

سرپرست فرمانداری شادگان تاکید کرد:اداره ها باید در امر واکسیناسیون همکاری کنند 

سرپرست فرمانداری شادگان گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی و اداره های سطح شهرستان شادگان همکاری لازم با مجموعه شبکه بهداشت را در امر واکسیناسیون داشته باشند. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شادگان، امید صبری پور سرپرست فرمانداری شادگان امروز در نشست ستاد کرونا این شهرستان اظهار داشت: مصوبه های […]

اشتراک گذاری
07 آذر 1400
87 بازدید
کد مطلب : 138550

سرپرست فرمانداری شادگان گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی و اداره های سطح شهرستان شادگان همکاری لازم با مجموعه شبکه بهداشت را در امر واکسیناسیون داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شادگان، امید صبری پور سرپرست فرمانداری شادگان امروز در نشست ستاد کرونا این شهرستان اظهار داشت: مصوبه های ستاد این شهرستان باید به نحوی دقیق و کامل اجرا شود و این نظارت شرط موفقیت است.

صبری پور رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و زدن ماسک در مدارس را الزامی دانست و گفت: مدیران مدارس ملزم به رعایت و اجرای کامل دستورالعمل های بهداشتی هستند و نظارت‌ها به صورت مستمر ادامه دارد.

سرپرست فرمانداری شادگان افزود: میزان رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشت ی برای برگزاری حضوری کلاس‌ها، رعایت بهداشت عمومی، حفظ فاصله اجتماعی بین دانش‌آموزان، تهویه هوای کلاس‌ها، وجود مواد ضدعفونی کننده، واکسیناسیون دانش‌آموزان و معلمان، بهداشت محیط مدارس و استفاده از ماسک از جمله موارد مهمی است که نباید نسبت به آن بی توجهی کرد.

صبری پور تاکید کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی و اداره های سطح شهرستان شادگان همکاری لازم را با مجموعه شبکه بهداشت در امر واکسیناسیون داشته باشند.

کد: ۱۴۰۰۷۱۰۰۹۰۷۰۰۴۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *