اخبار داغ

در آبان ماه سال جاری بیش از ۲ هزار پرونده در تعزیرات حکومتی استان رسیدگی شد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان خوزستان از رسیدگی به بیش از ۲ هزار فقره پرونده در تعزیرات حکومتی استان در آبان ماه سال جاری خبر داد . و به گفته نعمت اله بیرانوندی در آبان ماه سال جاری ۲ هزار […]

اشتراک گذاری
07 آذر 1400
73 بازدید
کد مطلب : 138532

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان خوزستان از رسیدگی به بیش از ۲ هزار فقره پرونده در تعزیرات حکومتی استان در آبان ماه سال جاری خبر داد .

و به گفته نعمت اله بیرانوندی در آبان ماه سال جاری ۲ هزار و ۳۸۲ فقره گزارش از سوی دستگاههای ناظر و کاشف به تعزیرات حکومتی در استان خوزستان ارسال گردیده است .

وی گفت از این تعداد گزارش ۱۷۷۹ فقره کالا و خدمات ، ۳۶۳ فقره قاچاق و ۲۴۰ فقره گزارشات بهداشتی ، دارو و درمان می باشد .

بیرانوندی ضمن بیان رسیدگی به بیش از۲ هزار فقره پرونده تصریح کرد : که عدم درج قیمت بیشترین تخلف بوده و پس از آن گرانفروشی و کم فروشی می باشد .

مدیر کل تعزیرات حکومتی در پایان با اشاره به ورود ۱۵ هزار و ۹۵۰ فقره گزارش از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه خاطر نشان کرد : با احتساب بخشی از پرونده های سال گذشته ۱۵ هزار و ۷۲۴ فقره پرونده رسیدگی که تعداد ۲ هزار و ۴۵۵ فقره آن مربوط به آبان ماه سال جاری می باشد .


کد خبر: ۱۴۰۰۶۷۴۰۹۰۷۰۰۲۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *