اخبار داغ

مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول راه اندازی شد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از حبیب خبر، همزمان با گرامیداشت هفته بسیج، مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول پنجشنبه شب بعد از ۲ سال تعطیلی با اکران فیلم آبجی راه اندازی شد. سید احمد آوایی نماینده مردم دزفول در مجلس در این آیین گفت: سال ۸۳ هم این مجتمع تعطیل بود و […]

اشتراک گذاری
06 آذر 1400
78 بازدید
کد مطلب : 138459

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از حبیب خبر، همزمان با گرامیداشت هفته بسیج، مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول پنجشنبه شب بعد از ۲ سال تعطیلی با اکران فیلم آبجی راه اندازی شد.

سید احمد آوایی نماینده مردم دزفول در مجلس در این آیین گفت: سال ۸۳ هم این مجتمع تعطیل بود و وضع اسف باری داشت ولی سعی کردیم وضعیت را بهبود دهیم‌.

وی از پیگیری و همکاری استان و رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول برای راه اندازی مجتمع فرهنگی قدردانی کرد و گفت: امیدواریم شاهد شکوفایی هنر در دزفول باشیم.

نماینده مردم دزفول گفت: باید کاری کنیم مردم بانشاط باشند و زمینه افسردگی فراهم نشود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول نیز در این آیین گفت: هنر ارزشمند است و می‌تواند خیلی از اصول و واقعیت‌ها را ماندگار کند.

علیرضا چرخابی با اظهارامیدواری برای تبدیل این مجتمع به پایگاهی برای اهالی هنر از افرادی که با همت خود توانستند این مجموعه را راه اندازی کنند، قدردانی کرد.

او با قدردانی از همکاری و مساعدت شهرداری و اداره‌های برق و آب برای راه اندازی این مجتمع گفت: برای بازگشت مجتمع فرهنگی به روزهای درخشان خود تلاش می‌کنیم.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول همچنین در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: تنها سالن سینمایی دزفول بعد از تعطیلی طولانی مدت با پیگیری انجام شده و حمایت مسوولان شهرستان برای استفاده شهروندان راه اندازی شد.

او افزود: فیلم سینمایی «آبجی» ساخته مرجان اشرفی زاده امشب با حضور عوامل فیلم در مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اکران شد.

چرخابی ادامه داد: فیلم آبجی به عنوان فیلم سینمایی با موضوع خانوادگی، اجتماعی توسط هنرمند دزفولی کارگردانی شده است.

نماینده، فرماندار، شهردار، رییس حوزه هنری، رییس بنیاد شهید دزفول و جمعی دیگر از مسوولان دزفول در آیین راه اندازی مجدد مجتمع فرهنگی سینمایی این شهرستان حضور داشتند.

نمایشگاه جانبی نقاشی و خوشنویسی نیز همزمان با بازگشایی مجتمع فرهنگی دزفول برپا شد.

در این نمایشگاه ۱۵ اثر خطاشی و خوشنویسی استاد مرتضی خدادادی و ۱۵ اثر نستعلیق و ثلث ایرانی علیرضا درخشان زاده از هنرمندان دزفول در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته بود.

مجتمع سینمایی دزفول، با معماری ناب ایرانی اسلامی یکی از مراکز شاخص کشور است که ظرفیت برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی هنری را دارد.


کد خبر: ۱۴۰۰۶۷۴۰۹۰۶۰۰۲۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *