اخبار داغ

نوه‌؛ ۵۴۰ میلیون‌ریال حساب مادر بزرگش را خالی کرد

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا ؛رئیس پلیس فتا استان مازندران خبر داد : نوه‌ شاکیه به منظوربازی در سایت‌های قماروشرطبندی بدون اطلاع به صورت اینترنتی از حساب مادر بزرگ خود ۵۴۰میلیون ریال برداشت کرده بود، دستگیرشد. سرهنگ سامع خورشاد رئیس پلیس فتا استان مازندران در گفتگو […]

اشتراک گذاری
03 آذر 1400
183 بازدید
کد مطلب : 138330

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا ؛رئیس پلیس فتا استان مازندران خبر داد : نوه‌ شاکیه به منظوربازی در سایت‌های قماروشرطبندی بدون اطلاع به صورت اینترنتی از حساب مادر بزرگ خود ۵۴۰میلیون ریال برداشت کرده بود، دستگیرشد.

سرهنگ سامع خورشاد رئیس پلیس فتا استان مازندران در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا در تشریح این خبراعلام کرد: درپی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا استان مازندران مبنی براینکه برداشت غیر مجاز ازحساب به صورت اینترنتی به مبلغ ۵۴۰میلیون ریال؛ پرونده اولیه باهماهنگی مقام قضائی تشکیل شد و با ثبت اظهارات شاکی موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: با توجه به ارائه مستندات از سوی شاکیه وبابرسی‌های اولیه واقدامات تخصصی صورت گرفته توسط تیم کارشناسان این پلیس مشخص شد متهم نوه‌ی شاکیه بوده با فعال سازی رمز دوم اقدام برداشت وجوه کرده؛ با هماهنگی مقام قضائی نامبرده دستگیر و به پلیس فتا استان منتقل شد.

سرهنگ خورشاد ادامه داد: متهم ۲۲ ساله پس از دستگیری در ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی شد و با سخنان گمراه کننده قصد فریب پلیس را داشت که با هوشیاری کارشناسان پلیس فتا و روبه‌رو شدن با ادله دیجیتال انکارناپذیر جمع‌آوری شده لب به سخن گشود و انگیزه این کار خود  به منظور بازی در سایت‌های قمار و شرطبندی اعلام داشت.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان مازندران با بیان اینکه در ادامه با اعلام مشخصات متهم به فرد شاکیه،  مادربزرگ از شکایت خود صرف نظر کرد افزود: پلیس فتا همواره توصیه می‌کند که شهروندان اطلاعات کارت بانکی خود را در نزد خود حفظ کرده و در اختیار افراد غیر قرارندهند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد : سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.cyberpolice.ir آماده دریافت گزارش های مردمی بوده و همچنین کاربران گرامی می‌توانند آخرین اخبار حوادث و رویدادهای سایبری را از این سایت دریافت کنند وشماره تماس ۰۹۶۳۸۰به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان در سراسر استان است.

کدخبر:۱۴۰۰۷۰۲۰۹۰۳۰۰۸۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *