اخبار داغ

عرضه کننده خارج ازشبکه آرد در شعبه هفتم تعزیرات حکومتی اهواز ۷۲۰ میلیون ریال محکوم شد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان خوزستان از محکومیت عرضه کننده خارج از شبکه آرد در شعبه هفتم تعزیرات حکومتی اهواز خبر داد . به گفته نعمت الله بیرانوندی ، پس از ارسال گزارشی از سوی سازمان صمت مبنی بر معرفی […]

اشتراک گذاری
03 آذر 1400
96 بازدید
کد مطلب : 138346

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان خوزستان از محکومیت عرضه کننده خارج از شبکه آرد در شعبه هفتم تعزیرات حکومتی اهواز خبر داد .

به گفته نعمت الله بیرانوندی ، پس از ارسال گزارشی از سوی سازمان صمت مبنی بر معرفی یک واحد صنفی نانوایی که اقدام به عرضه خارج از شبکه آرد می نمود به اداره تعزیرات حکومتی اهواز ، این گزارش به شعبه هفتم ارجاع گردید

وی گفت : رئیس شعبه هفتم تعزیرات حکومتی اهواز پس از استعلامات لازم و اخذ دفاعیات متهم و بلاوجه بودن آن ، وی را الزام به عرضه کالا در شبکه و مبلغ ۷۲۰ میلیون ریال محکوم نمود .

مدیرکل تعزیرات حکومتی در پایان خاطر نشان کرد : این رای پس از سیر مراحل قانونی جهت اجرا به اجرای احکام تعزیرات حکومتی شهرستان اهواز ارسال گردید .

کد خبر: ۱۴۰۰۶۷۴۰۹۰۳۰۰۷۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *