اخبار داغ

حفر و تکمیل ۴۶ حلقه چاه‌ نفت و گاز در مناطق نفت‌خیز کشور

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی شانا معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری از حفر و تکمیل ۴۶ حلقه چاه‌ نفت و گاز در مناطق نفت‌خیز خشکی و دریایی کشور در هشت‌ ماه امسال خبر داد. به گزارش شانا به نقل از شرکت […]

اشتراک گذاری
03 آذر 1400
91 بازدید
کد مطلب : 138279

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی شانا معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری از حفر و تکمیل ۴۶ حلقه چاه‌ نفت و گاز در مناطق نفت‌خیز خشکی و دریایی کشور در هشت‌ ماه امسال خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، مسعود افشار اظهار کرد: از مجموع چاه‌های تکمیل‌شده در این مدت چهار حلقه تولیدی، چهار حلقه اکتشافی و ۳۸ حلقه تعمیری بوده است.

وی افزود: از این چاه‌ها ۳۳ حلقه در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، ۶ حلقه در شرکت نفت فلات قاره، یک حلقه در شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، یک حلقه در شرکت مهندسی و توسعه نفت، سه حلقه در قالب پروژه و دو حلقه در اجرای پروژه‌های مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران حفاری شد.

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با بیان اینکه از ابتدای فروردین تا پایان آبان‌ماه ۵۱ هزار و ۴۶ متر حفاری چاه‌ها ثبت شد، اظهار کرد: هم‌اکنون ۹ دستگاه حفاری سنگین خشکی ناوگان شرکت در حال جابه‌جایی در مناطق عملیاتی است.

کدخبر:۱۴۰۰۷۰۲۰۹۰۳۰۰۵۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *