اخبار داغ

اعتراف سارقان سیم برق به ۴۰ فقره سرقت در اهواز

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از ایرنافرمانده انتظامی شهرستان اهواز از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای سیم برق با ۴۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محسن دالوند سه شنبه شب اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و […]

اشتراک گذاری
03 آذر 1400
160 بازدید
کد مطلب : 138299

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از ایرنافرمانده انتظامی شهرستان اهواز از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای سیم برق با ۴۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محسن دالوند سه شنبه شب اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل فشار قوی برق در برخی مناطق شهرستان اهواز، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۵ اهواز با انجام اقدامات تخصصی و کار اطلاعاتی ۲ سارق در ارتباط با سرقت‌های به‌وقوع پیوسته را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیری سیم مسی و ۴۲ متر کابل برق و یک عدد قیچی سیم بُر کشف شد، تصریح کرد: سارقان در تحقیقات پلیس به ۴۰ فقره سرقت سیم برق اعتراف کردند.

سرهنگ دالوند بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضایی روانه زندان شدند.

کدخبر:۱۴۰۰۷۰۲۰۹۰۳۰۰۱۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *