اخبار داغ

امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۴۰ خانوار آسیب دیده از بارش شدید باران در شوشتر

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان از ادامه روند امدادرسانی و توزیع اقلام زیستی و غذایی بین آسیب‌دیدگان از آبگرفتگی ها در شهرستان شوشتر خبر داد. دکتر علی خدادادی با اشاره به ادامه روند امدادرسانی ها به متاثرین از آبگرفتگی […]

اشتراک گذاری
02 آذر 1400
79 بازدید
کد مطلب : 138178

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان از ادامه روند امدادرسانی و توزیع اقلام زیستی و غذایی بین آسیب‌دیدگان از آبگرفتگی ها در شهرستان شوشتر خبر داد.

دکتر علی خدادادی با اشاره به ادامه روند امدادرسانی ها به متاثرین از آبگرفتگی برخی منازل مسکونی در شهرستان شوشتر، عنوان کرد: از روز گذشته تاکنون با تلاش نجاتگران جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۴۰ خانوار امداد رسانی صورت گرفته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان افزود علاوه بر برپایی سه مرکز اسکان اضطراری ،بیش از ۴۵۰ تخته پتو ،حدود ۲۸۰ تخته موکت شش‌متری ،چادرهای اسکان و بسته های مواد غذایی بین آسیب‌دیدگان از این آب گرفتگی ها توزیع شده است.

وی همچنین گفت عملیات امدادرسانی تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر در کنار سایر عوامل عملیاتی دستگاه‌های اجرایی ادامه دارد و بی‌تردید هلال احمر تا رفع این معضل در کنار اهالی مناطق متاثر از بارش شدید باران خواهد ماند.

کد خبر: ۱۴۰۰۶۷۴۰۹۰۲۰۰۸۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *