اخبار داغ

پیام مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، این پیام بدین شرح است: بسیج شجره طیبه و درخت تنومند پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می دهد. امام خمینی (ره) فلسفه‌ی وجودی بسیج، برخاسته از نگرش مسئولانه و همدلانه‌ی […]

اشتراک گذاری
02 آذر 1400
73 بازدید
کد مطلب : 138173

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، این پیام بدین شرح است:

بسیج شجره طیبه و درخت تنومند پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می دهد.

امام خمینی (ره)

فلسفه‌ی وجودی بسیج، برخاسته از نگرش مسئولانه و همدلانه‌ی همه‌ی ارکان جامعه به رفع چالش‌ها و اراده‌ی توأم با اخلاص و ایمان عموم مردم برای حل مشکلات است. این نگرش امید آفرین، وحدت بخش و مبتنی بر کار اثربخش، با ظهور اسلام شکل گرفت و در جان ملت‌های مسلمان به بلوغ رسید و با تدبیر حضرت امام خمینی(ره) و عدالت‌خواهی میلیون‌ها ایرانی در عصر حاضر تبلوری مضاعف یافت.

در طول حیات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، فراگیر شدن روزافزون تفکر بسیجی، همواره مایه‌ی قوام رابطه‌ی اجزای نظام اسلامی و زمینه ساز تحقق دستاوردهای بزرگ در عرصه‌های مختلف بوده است.

هفته بسیج نیز بهانه‌ای است برای گرامیداشت رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌هایی که توسط مردان و زنان والامقام این نهاد مردمی، در راه دفاع از نظام جمهوری اسلامی و میهن عزیز، صورت گرفته و مجالی است برای تجدید بیعت با آرمان‌های بلند امام راحل(ره) و لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب (مدظله العالی).

 اینجانب ضمن گرامیداشت این هفته، توفیق و سربلندی همه بسیجیان جان بر کف؛ به ویژه بسیجیان خانواده‌ی بزرگ حوزه‌ی بسیج تندگویان صنعت نفت جنوب را در سنگر جهاد، امنیت، تولید و خودکفایی و عزت ایران اسلامی، مسئلت دارم.

علیرضا دانشی

مدیرعامل

کد خبر: ۱۴۰۰۰۶۷۴۰۹۰۲۰۰۷۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *