اخبار داغ

مشارکت در اجرای فازهای بعدی حفاری منابع آب زیر زمینی در استان سیستان و بلوچستان

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، شرکت ملی حفاری ایران در راستای تحقق مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت در اجرای فازهای بعدی پروژه حفاری منابع آب زیر زمینی در استان سیستان و بلوچستان مشارکت و همکاری می کند. مرید پوربابادی مدیر پروژه حفاری منابع آب زیر […]

اشتراک گذاری
01 آذر 1400
144 بازدید
کد مطلب : 138097

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، شرکت ملی حفاری ایران در راستای تحقق مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت در اجرای فازهای بعدی پروژه حفاری منابع آب زیر زمینی در استان سیستان و بلوچستان مشارکت و همکاری می کند.

مرید پوربابادی مدیر پروژه حفاری منابع آب زیر زمینی سیستان و بلوچستان در این شرکت روز دوشنبه(۱ آذر ۱۴۰۰) در این باره گفت: قرارداد این همکاری میان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و این شرکت امضاء و مبادله می شود.

وی با اشاره به استقرار دستگاه حفاری سنگین خشکی ۷۸ فتح در منطقه، افزود: در قرارداد جدید همانند قرارداد نخست عملیات حفاری، رانش و خدمات فنی به عهده شرکت ملی حفاری ایران می باشد.

پوربابادی توضیح داد: پروژه حفاری چاه های آب در استان سیستان و بلوچستان با هدف تامین آب شرب و کشاورزی در چارچوب یک طرح مطالعاتی که از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تعریف شده است، توسط این شرکت با همکاری یک شرکت دانش بنیان اجرایی گردید.

مدیر پروژه حفاری منابع آب زیر زمینی در سیستان و بلوچستان در شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: در این ارتباط از آذرماه سال ۱۳۹۹ تا به امروز دو حلقه چاه اکتشافی حفر و یک حلقه چاه تعمیر شد که نتایج بررسی های حاصله توسط کارشناسان و دبی آب استحصالی رضایت بخش گزارش است.

وی به سوابق ملی حفاری در حفاری چاه های کم عمق، نیمه عمیق و عمیق در سال های گذشته در چند استان و همچنین حفاری چاه های زمین گرمایی (ژئوترمال) در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: حفر چاه های ژرف از سوی این شرکت تجربه ای ارزشمند برای متخصصان شرکت است خاصه که شیوه کار و رعایت نکات فنی و ایمنی با توجه به رفتار چاه همانند حفر چاه های نفت و گاز می باشد.

پوربابادی انتقال دستگاه حفاری و متعلقات آن در قالب ۱۵۰ محموله ترافیکی به مسافت طولانی حدود یک هزار و ۶۰۰ کیلومتر از اهواز تا موقعیت حفر چاه ها در حدفاصل زابل تا زاهدان، خدمات پشتیبانی مرتبط ، استفاده از تیم های منسجم عملیات جابجایی و هماهنگی های لازم با پلیس راهور در مسیر گذر از چند استان را از ویژگی های نقل و انتقال دکل در موقعیت پیش گفته عنوان کرد.

مدیر پروژه حفاری منابع آب زیر زمینی در سیستان و بلوچستان در شرکت ملی حفاری ایران در همین ارتباط تردد ایمن کارکنان با ایجاد خط پروازی مستقیم اهواز به زاهدان و بالعکس، پشتیبانی کالا و مواد، کالا رسانی و خدمات فنی را از دیگر اقدامات به عمل آمده در این زمینه برشمرد و افزود: ملی حفاری با داشتن امکانات ، تجهیزات، نیروهای متخصص مجرب و دانش فنی لازم آمادگی و امکان حضور در اجرای پروژه های بزرگ ملی و منطقه ای را دارد.

وی با بیان اینکه شرکت ملی حفاری ایران نسبت به این پروژه نگاه درآمد زایی نداشته و هدف مدیریت ارشد شرکت خدمت به مردم منطقه است، اظهار کرد: حضور مستمر و موثر مقامات و مسئولان استان سیستان و بلوچستان اعم از استاندار، فرمانداران، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و ائمه جمعه و جماعات در موقعیت استقرار دستگاه حفاری و همکاری موثر آنان از مواردی است که موجبات دل گرمی و رضایت خاطر همه همکاران در خدمت به مردم شریف منطقه را فراهم آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *