اخبار داغ

مروری بر شکست‌های اطلاعاتی رژیم‌ صهیونیستی

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، در هفته گذشته هکرها موفق شدند با نفوذ به سرورهای حساس این رژیم مختصات و تصاویر سه‌بعدی دقیقی را از مراکز نظامی رژیم صهیونیستی به‌دست آورند. در ادامه مروری داریم بر تعدادی از شاخص‌ترین شکست‌های اطلاعاتی تل‌آویو در چندسال اخیر: ترور‌ مغز برنامه‌ هوا‌ فضای رژیم‌ صهیونیستی پایگاه خبری […]

اشتراک گذاری
01 آذر 1400
178 بازدید
کد مطلب : 138057

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، در هفته گذشته هکرها موفق شدند با نفوذ به سرورهای حساس این رژیم مختصات و تصاویر سه‌بعدی دقیقی را از مراکز نظامی رژیم صهیونیستی به‌دست آورند. در ادامه مروری داریم بر تعدادی از شاخص‌ترین شکست‌های اطلاعاتی تل‌آویو در چندسال اخیر:

ترور‌ مغز برنامه‌ هوا‌ فضای رژیم‌ صهیونیستی

پایگاه خبری «والا» متعلق به رژیم‌صهیونیستی اخیرا فیلمی از لحظات به آتش کشیدن هتل محل اقامت رئیس اسبق سازمان هوافضایی این رژیم منتشر ساخته است که به‌نوعی تایید فرضیه ترور وی تلقی می‌شود. افراد ناشناس در بحبوحه جنگ ۱۱ روزه می ‌سال‌جاری که در آن سرزمین‌های ۱۹۴۸ نیز به آشوب کشیده شد، هتل محل اقامت «آوی هار-ایوِن» مغز متفکر موشکی رژیم‌صهیونیستی را در شهر حیفا به آتش کشیدند. این اقدام باعث سوختگی شدید و خفگی در او شد.

انفجار‌ کارخانه‌ موشک‌ سازی ترومر

در روز ۲۰ آوریل سال‌جاری (۳۱ فروردین) انفجاری سنگین کارخانه موشک‌سازی تومر را لرزاند.مقامات صهیونیست پس از این انفجار تلاش کردند تا آن را مرتبط با یک آزمایش موشکی عنوان کنند. با این حال افراد نفوذکننده به این تاسیسات از حومه آن تصاویر و فیلم‌هایی تهیه کردند تا مانع از این اقدام صهیونیست‌ها شوند.

ضربه‌ عصای‌ موسی‌ به‌ کمر‌ ساختار اطلاعاتی صهیونیست‌ها

گروه هکری با نام «عصای موسی» به(Moses Staff) به‌تازگی با اعلام موجودیت خود وارد سلسله نبردهای سایبری با رژیم‌صهیونیستی شده و در مدت کوتاهی بخش بزرگی از اطلاعات حساس این رژیم را در دسترس عموم قرار داده است. ضربات اخیر گروه عصای موسی به رژیم‌صهیونیستی اما عمیق‌تر بوده‌اند. این اقدامات به شرح ذیل هستند: انتشار نقشه‌های سه‌بعدی مراکز حساس رژیم‌صهیونیستی؛ انتشار اطلاعات برنامه ماهواره جاسوسی تل‌آویو؛ انتشار اسامی یگان سایبری صهیونیست‌ها

حملات سایبری متعدد به زیرساخت‌ها

واشنگتن و تل‌آویو هر دو از ضربات سایبری که نهادهای نظامی، دولتی و مدنی آنها را هدف قرار داده آسیب‌های زیادی را متحمل شده‌اند و درحال حاضر نیز به‌شدت نگران حملات آتی هستند.بخشی از حملات مهم سایبری علیه نهادهای غیرنظامی رژیم‌صهیونیستی به شرح ذیل هستند: حمله به تاسیسات آب‌شیرین‌کن؛ حمله به تاسیسات برق؛ لو رفتن اطلاعات دانشجویان صهیونیست

استعفای معاونان موساد

حملات سایبری صورت‌گرفته به‌همراه خرابکاری‌های رخ‌داده در تاسیسات حساس رژیم‌صهیونیستی اثرات تخریبی دیگری نیز داشته است که دامنگیر دستگاه‌های اطلاعاتی این رژیم شده‌اند.هفته گذشته به‌عنوان یکی از تبعات این اتفاق سه تن از معاونان موساد شامل مسئولان بخش‌های جذب نیرو، فناوری و مبارزه با تروریسم این سازمان استعفا کرده‌اند.

خدمتکار جاسوس در خانه وزیر جنگ

وزارت دادگستری رژیم‌صهیونیستی روز پنجشنبه هفته گذشته اعلام کرد که خدمتکار منزل وزیر جنگ این رژیم را به جرم جاسوسی بازداشت کرده است. شاباک (سازمان جاسوسی داخلی اسرائیل) می‌گوید «اورن گورن» در اوایل ماه میلادی جاری تلاش کرده است تا با گروه هکری سایه سیاه (Black Shadow) تماس بگیرد. گورین برای جلب اطمینان گروه سایه سیاه، چند تصویر از داخل خانه «بنی گانتز»، وزیر جنگ رژیم‌صهیونیستی را برای آنها ارسال کرده است.

جاسوسی وزیر اسبق انرژی

گونن سگو، وزیر پیشین انرژی رژیم‌صهیونیستی در ژوئن ۲۰۱۸ با ادعای جاسوسی برای ایران بازداشت شد. نهادهای اطلاعاتی این رژیم مدعی هستند سگو برای مدتی با دستگاه اطلاعاتی ایران مرتبط بوده و اطلاعاتی درباره تاسیسات حیاتی تل‌آویو را در اختیار آنان گذاشته است.

انفجارهای متعدد پالایشگاه حیفا

پالایشگاه نفت حیفا، یک هدف مهم برای دشمنان رژیم‌صهیونیستی است که در سال‌جاری دست‌کم دوبار هدف خرابکاری قرار گرفته است. آخرین مورد به ۳۰ آوریل (۱۰ اردیبهشت) بازمی‌گردد که به گفته صهیونیست‌ها یک حریق به‌دلیل آسیب‌دیدگی لوله‌های انتقال انرژی در تاسیسات نفتی حیفا رخ داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *