اخبار داغ

افتتاح نمایشگاه خدمت بی منت با حضور سردار شاهوارپور

نبه گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، نمایشگاه خدمت بی منت همزمان با هفته مبارک بسیج در محل مجتمع فرهنگی رفاهی فجر و با حضور سردار شاهوار پور فرمانده محترم سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان و هیات همراه افتتاح گردید. در این نمایشگاه توانمندی، فعالیت ها و اقدامات موسسات و شرکت های تابعه نمایندگی بنیاد […]

اشتراک گذاری
01 آذر 1400
78 بازدید
کد مطلب : 138089

نبه گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، نمایشگاه خدمت بی منت همزمان با هفته مبارک بسیج در محل مجتمع فرهنگی رفاهی فجر و با حضور سردار شاهوار پور فرمانده محترم سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان و هیات همراه افتتاح گردید. در این نمایشگاه توانمندی، فعالیت ها و اقدامات موسسات و شرکت های تابعه نمایندگی بنیاد تعاون بسیج در عرصه های مختلف به نمایش گذاشته می شود.

دکتر منصور شوشتری دبیر اجرایی نمایشگاه و مسئول موسسه خدمات درمانی بسیجیان استان در خصوص برگزاری این نمایشگاه گفت : با حول و قوه الهی و با همیاری و همکاری موسسات و شرکت های تابعه بنیاد تعاون بسیج و پشتیبانی های فرماندهی محترم سپاه استان و همچنین سردار باقری جانشین محترم سپاه ولی عصر و مسئول نمایندگی بنیاد تعاون بسیج این نمایشگاه با هدف آشنایی بسیجیان، مسئولین و آحاد بازدیدکنندگان با خدمات قابل ارائه بنیاد در محورهای بهداشت و درمان، مسکن و عمران، پشتیبانی از کسب و کارهای خانگی، حمل و نقل جاده ای، علمی و آموزشی و … به مدت ۱۰ روز برگزار می گردد .
دبیر برگزاری نمایشگاه افزود:  در این نمایشگاه علاوه بر معرفی خدمات مورد اشاره ، انواع محصولات غذایی، صنایع دستی ، ترشی جات و شیرینی جات خانگی که با حمایت مجموعه بسیج و توسط کارآفرینان و تولیدکنندگان بسیجی استان تولید شده اند بصورت مستقیم عرضه و به فروش رسیده و نیز خدمات قابل ارائه مرکز مهرشفا بسیج موسسه خدمات درمانی بسیجیان شامل بسته های بیمه های مکمل درمان، تامین اجتماعی، مددکاری، درمان زوج های نابارور، صدور کارت اخذ درمان  و .. معرفی می گردند.از جمله خدمات جنبی دیگر این نمایشگاه می توان به ویزیت رایگان توسط پزشک، معاینات اولیه پزشکی مراجعه کنندگان (تست قند، فشار خون، بینایی سنج، اندازه گیری قد و وزن و …) اشاره کرد.
نمایشگاه خدمت بی منت با حضور موسسات خدمات درمانی بسیجیان، علمی آموزشی رزمندگان، مسکن و عمران اجتماعی بسیج، شرکت های یاس نوین پارسه، جوان سیر ایثار و سازمان بسیج سازندگی  تا تاریخ ۸ آذر ماه جهت بازدید خانواده های محترم از ساعت ۱۰ لغایت۲۲ دائر می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *