اخبار داغ

پیام مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران به مناسبت هفته بسیج

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران هفته بسیج را به بسیجیان صنعت حفاری کشور تبریک گفت. در پیام دکتر حمید رضا گلپایگانی به این مناسبت آمده است: بسیج یک تفکر ناب جهادی، نیرویی پایدار، ماندگار و کارآمد، نهادی نظامی، فرهنگی، اجتماعی، […]

اشتراک گذاری
01 آذر 1400
85 بازدید
کد مطلب : 138096

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران هفته بسیج را به بسیجیان صنعت حفاری کشور تبریک گفت.

در پیام دکتر حمید رضا گلپایگانی به این مناسبت آمده است:

بسیج یک تفکر ناب جهادی، نیرویی پایدار، ماندگار و کارآمد، نهادی نظامی، فرهنگی، اجتماعی، مجاهدانی بی‌ادعا، گمنام و همیشه در میدان و یک وحدت مقدس میان آحاد ملت است .

بسیجیان با درس آموزی از مکتب عاشورا و اقتدا به رهبر و مولای خویش با ایثار، فداکاری، ولایتمداری و با بصیرت پاسدار خون شهدا و حافظ کیان مقدس ایران اسلامی و آرمان های انقلاب و امام راحل هستند و در مسیر خدمتگزاری از هیچ کوششی دریغ نورزیده اند.

امروز فرهنگ بسیجی بر اساس اندیشه های معمار کبیر انقلاب اسلامی مرزهای جغرافیایی را درنوردیده و به الگویی بی بدیل برای تمامی ملت‌های مسلمان و آزادیخواه، برای داشتن عزت و اقتدار تبدیل شده است.

پنجم آذر سالروز تشکیل شجره طیبه بسیج به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) را به همه بسیجیان به ویژه همکاران بسیجی صنعت حفاری کشور تبریک عرض می نمایم .

از پروردگار بزرگ عزت، سرافرازی و اعتلای ایران اسلامی را در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) تحت زعامت فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای ( حفظه الله) آرزومندم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *